ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא נמל תל אביב

נמל תל אביב, מקום פסטורלי וציורי המעניק חוויה ייחודית של מסעדות ומקומות בילוי תוססים ומלאי חיים, בשילוב עם רוגע ושלווה של הים אשר מעניק למקום אוירה מיוחדת,למבקרים בכל הגילאים. הנמל מציע שלל פעילויות ושירותים החל מקניות בחניות מעצבים מפוארות ועד לחברות שונות שמיקמו שם את מישרדיהם. בנוסף נמל תל אביב הוא המקום המושלם ליום של כיף, והדרך הנכונה והמהנה ביותר לחוות זאת היא ביום של פינוק באחד ממרכזי הספא המפוארים אשר ממוקמים בנמל.

הספא המושלם ליום של כיף
יום הכיף במרכז ספא יהפוך להיות היום המושלם בו תבחרו את הטיפול המועדף עליכם מבין מגוון עשיר של טיפולי ספא ייחודיים כגון עיסוי ארומטי או עיסוי שבדי, בשילוב עם מתקני הספא השונים שיפכו את יומכם ליום מיוחד, כך שכל שעליכם לעשות הוא לבחור אדם אהוב, אשר בחברתו תרצו לבלות מספר שעות של כיף ולהגיע. יום הפינוק בספא יכול להינתן כמתנה מושלמת לחבר או לאדם קרוב עימו תרצו לבלות את הפינוק.

יום פינוק בספא- רק בספא מקצועי
על מנת להנות מיום של טיפולים מקצועיים חשוב לבחון את מרכז הספא אליו הינכם עתידים להגיע כך שתוכלו להיות בטוחים שהמעסים הינם מעסים מקצועיים, שהטיפולים נעשים בחדרים משותפים לזוגות שבנינו, ועוד. על מנת להבטיח לעצמכם חווית ספא אחרת, מיוחדת ובלתי נשכחת, צרו עימנו קשר ותהנו מפינוק אותו לא תשכחו למשך זמן רב.

מפת אתר | צור קשר