ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי ספא

הגיע יום השנה לחגיגות? יום הולדת לחברים או לך? יום גיבוש או מסיבת רווקות? מקום נחמד לעשות בו סדנאות ולהפיג את המתחים? בין אם הספא הוא הרחוק ביותר מאלו שבנמצא, וגם אם הוא ממש ליד ביתכם- כל אחד מהם הוא סיבה טובה להעתיק את מקומכם אל הספא, ולהתפנק בטיפול הכולל עיסוי, ואם זו חבילת פינוק – העיסוי מגיע כמנה ראשונה.

מהו עיסוי ספא?
עיסוי ספא זהו עיסוי למטרות רפואיות בעקרון, כשבעשורים האחרונים, מלבד הצורך האמיתי בטיפול ספא רפואי (לחולי סוכרת למשל) התפתח צורך לעיסוי ספא קבוע או לפי הצורך, המחנך לאורח חיים בריא כשבכללו זו דאגה לפתור את הלחץ היום- יומי המצטבר והמירוץ הבלתי פוסק (עבודה, לימודים ועוד). עיסוי ספא מועבר ע"י מומחים בתחום שעברו הכשרות בתחום ועברו קורס עיסוי ספא.

מדוע העיסוי בספא?
העיסויים אשר לפני שנים היו נהוגים בעיקר בבית הלקוח- כעת נהוגים בעיקר בספא, ומדוע? ראשית, אם כבר מפנים זמן לטיפול בגוף, עצם ההגעה למקום שבו הסביבה מנוטרלת מכל מה שמקיף אתכם בדרך- כלל גורם לכם לרוקן את המחשבות מהיום- יום הטורדני, והאוירה המושקעת- נרות וחושך, מוזיקה רוגעת ועיצוב עם קו שקט הם חלק מהכוונה לנטרל אתכם אל תוך- תוככם ותשומת הלב מופנית לכם, ולכם בלבד. שנית, ספא נהוג בדרך- כלל להיות מקום עם מים (כפי שהיה במרחצאות הספא), ובספא נמצאים מתקנים מיוחדים לו. לאחר העיסוי בספא תוכלו להתרפק על אמבט מלחים,  ג´קוזי או בריכה, מלבד שאר המתקנים המוצעים שם.

מפת אתר | צור קשר