ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאג´ בספא


כל אחד מאיתנו מגיע לשלב בו הגוף אומר די. חיי היום יום העמוסים והדחוסים משפיעים על גופנו שהופך לעייף וכאוב. השרירים תפוסים ,הגוף כבד וללא ספק הגיע הזמן לעשות מעשה. אין דבר שהגוף זקוק לו יותר מאשר מסג ספא יסודי ומקצועי שיפיג  את המתח שהצטבר בגוף, ירגיע את המתחים שהצטברו וייתן לנו כוח להמשיך במרוץ.

מסג ספא מחדש ומרענן
בראש ובראשונה שבירת השגרה המברכת עושה את שלה. כבר עם כניסתכם למתחם הספא שלנו תרגישו שהשקט עוטף אתכם ומשאיר את הדאגות בחוץ. מוזיקה רגוע לצד תאורה מחושבת ועיצוב נקי ומדויק יצרו יחדיו את האווירה האידאלית לטיפול מסג ספא שתבחרו.תוכלו למצוא רגעי שלווה באזורי המנוחה השונים הפרוסים בחלל ולהתענג בהם על כוס יין מפנקת או כוס תה צמחים מרעננת ומחייה.

טיפולי מסג ספא שלנו
הצוות המיומן והמקצועי שלנו מגיש את מיטב הטיפולים החל מטיפולים קלאסיים ומסורתיים ועד טיפולים טרנדים חמים ומפתיעים. בין אם תבחרו בעיסוי שוודי קלאסי, עיסוי ארומטי  להמרצת הדם או עיסוי רקמות עמוק המתאים לספורטאים הצוות המיומן שלנו קשוב ורגיש לצרכים המשתנים שלכם ומוכן לעמוד לרשותכם. על מנת שחווית המסג ספא שלכם תהיה מושלמת  יצרנו שלל חבילות ספא מפנקות אשר משלבות בין עיסוי וטיפולים נלווים כגון עיסוי קרקפת,טיפול פנים, אמבט שמנים מפנק ואפילו ארוחת בקר. כל מה שנותר זה רק לבחור.

מפת אתר | צור קשר