ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לעובדים

הגיע הזמן לצ´פר את העובדים ביום כיף. אלו שעובדים קשה ומגיעים למטרות, או שזקוקים לתמריץ ולעידוד כדי שזה יקרה. ואין דבר שכיף יותר מיום כיף לעובדים בספא.

מדוע כדאי יום כיף לעובדים בספא?
זה הפך לאירוע מקובל בחברות רבות, והעובדים מחכים לכך. יום כיף לעובדים הוא כמו אויר לנשימה. במיוחד כשמדובר בספא עם בר חמצן. תמריצים, גם אם הם מגיעים לעתים רחוקות, מעודדים מוטיבציה, אז למה לא לפנק את העובדים בכך, ולהיות במצב של WIN – WIN? בר החמצן הוא מתקן הייחודי לספא שלנו, ותפקידו לתת מנה של חמצן (כן- כן, ממש כך) בריכוז מוגבר מהמצאותו באויר, כדי שבגופכם יתרחשו התהליכים באופן מזורז ואפילו יעיל יותר. יום כיף לעובדים יכול להיות גם יום גיבוש, כאשר כל אחד ואחת יקבלו את העיסוי הנבחר שלהם, תהיה פעילות סדנאית ולאחר מכן ניתן ליהנות ממתקני הספא השונים יחד או לחוד.

מה ניתן לשלב ביום כיף לעובדים?
לבד מהעיסויים והטיפולים- שהם עצמם גולת כותרת הספא, ישנן סדנאות שונות- לדוגמה: סדנת צחוק, סדנת בישול, סדנאות אומנות כמו ציור אינטואיטיבי, פעילויות גוף- נפש כמו יוגה, מדיטציה, מעגל נשים, מעגל מוסיקלי, סדנת עיסוי קצרה- "עיסוי קצוות", סדנת קוסמטיקה, והאפשרויות רבות- אנו פתוחים גם לארח מנחה אורח לבחירתכם, וצוות המקום יעמוד לרשותכם כמו גם חלל הספא כולו שיסגר רק עבורכם.
מפת אתר | צור קשר