ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מרכז הארץ

עברו הימים בהם צריך טיול ברחבי הארץ או חופשה מיוחדת כדי לפנק את עצמנו בטיפולי ספא איכותיים ומקצועיים באווירה של שקט מוחלט. ספא מרכז הארץ נגיש מתמיד, במרחק נגיעה נמצא מקום קסום של שקט ורוגע עם טיפולים ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא.ספא מרכז הארץ מגיש לכם את שלל הטיפולים הקיימים בתחום, החל מהקלאסיים המוכרים והאהובים ועד הטרנדים החמים בעולם, במקום שנבנה במיוחד כדי לענות על צרכי ספא בעיר הגדולה.

טיפולי ספא מרכז הארץ
כל מה שחלמתם עליו ויותר תמצאו אצלנו בספא מרכז הארץ. בין אם נפשכם חשקה בעיסוי שוודי קלאסי להמרצת הדם  והרפיית השרירים , עיסוי ארומטי מרגיע ויסודי עם שמנים ריחניים ונעימים בעלי סגולות ייחודיות או  עיסוי באבנים חמות שמביא את עוצמות הטבע לגופכם. כל אלו ועוד יוגשו לכם על-ידי הצוות  המקצועי והמיומן שלנו.בנוסף , ספא מרכז הארץ  מציע לכם פינוק מושלם עם חבילות ספא ייחודיות שמשלבות בין מיטב הטיפולים והפינוקים .כל אחד יכול למצוא את חבילת הספא המתאימה לצרכיו: חבילות ספא לזוגות רומנטיים, חבילות ספא ממוקדת לממהרים או חבילות פינוק שדואגות לכל איבר בגופכם.


האווירה הקסומה בספא מרכז הארץ
את שלל טיפולי ספא מרכז הארץ תעשו באווירה של רוגע ושקט במתחם ייחודי שעוצב במיוחד לשם כך. מתחם רחב ידיים בגוונים בהירים, בו כל פרט נבחר בקפידה יעניק לכם אווירה אחרת ושונה שתעטוף אתכם באווירת רוגע שאין לה תחליף.

מפת אתר | צור קשר