ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מחירי ספא לזוג

אין דבר יותר מפנק מספא, ואין חוויה מחברת יותר מספא ביחד עם בן/בת הזוג. הנוסחא הזאת הביאה עמה עם השנים את חבילות הספא הזוגיות, המתנה המושלמת ליום ההולדת, או סתם דרך מקורית ומהנה להשקיע בזוגיות מתהווה. בסופו של דבר אין כול רע בטיפול מפנק בין שעה לגוף, ולאחר מכן בארוחת בוקר מפנקת על חוף הים. חבילות הספא לזוג הם הדבר הנכון ביותר לכול זמן.

האם קיימים הבדלים בין ספא יחיד לספא זוגי?
כמו בהרבה מקומות בעולם, גם בילוי ספא זוגי הינו זול יותר מספא יחיד. אין הדבר אומר שאיכותו של הטיפול יורדת או מתבצעת בפחות מקצועיות, אלא לרוב מבוצעת בחדר אחד בעל שתי מיטות כאשר לכול אחד מעשה פרטי המבצע בו את העיסוי המפנק למשך זמן מוגדר של 45-60 דקות בממוצע. המחירים כמובן נוחים הרבה יותר וחוסכים בין 15 ל 20 אחוזים ממחירי הטיפול , באם זה בוצע ליחיד. בנוסף חשוב לציין כי חבילת הספא לזוג כוללת לרוב לאחר מכן ארוחת בוקר מפנקת בבית קפה או בית אירוח המקושר למרכז הספא.

מדוע קיימים הבדלים בין הטיפולים?
טיפולי הספא על אף היותם מתרכזים תחת שם אחד, מכילים בתוכם סוגים שונים של טיפולים וסוגים שונים של אירוח, כך שלמעשה המחיר לחבילה נקבע לרוב על פי מרכיביה. ישנם טיפולים אשר הינם יקרים יותר(אבנים חמות..) או טיפולים מסיביים יותר לאזור מסוים. כול אלה משנים למעשה את מרכיבי החבילה, זאת בנוסף למרכיבים נוספים אשר מצורפים לחבילה ואינם קשורים לטיפול כגון ג´קוזי או בריכה בא ניתן להשתמש לאחר הטיפול.
עכשיו זה כבר נשמע הרבה יותר טוב לפנק את הקשר? צרו עמנו קשר ותיהנו ממחירים נוחים וטיפולים מפנקים!

 

מפת אתר | צור קשר