ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספה

מתוחים? לחוצים? צריכים חופש אך לא יכולים להרשות לעצמכם עכשיו? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם שיפתור את הבעיות הללו! אנו מציעים לכם לעשות יום פינוק בספא – שלאחריו תרגישו נינוחים ורגועים. הטיפולים השונים פועלים על הנפש ועל הגוף, מרפים את כל השרירים ומעניקים כוחות חדשים לחזור לשגרת החיים עם חיוך בלב ועל הפנים.

אילו טיפולים ניתן לקבל בספה?
הספא מציע לכם מגוון טיפולים רחב ומפנק. תיאלצו לעמוד בפני הבחירה הבלתי אפשרית בין העיסויים השונים: עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, עיסוי פילינג – המחדש ומרענן את העור, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, רפלקסולוגיה, שיאצו ועוד. כמובן שברשותכם לעשות יותר מטיפול אחד ולצורך זה בנינו עבורכם גם חבילות משתלמות במיוחד וגם ימי כיף הכוללים מספר רב של טיפולים.

ספה – יום פינוק לזוג
יום כיף בספא זו המתנה המושלמת עבור בן או בת הזוג. הספא הינו מקום רומנטי ושליו, המבטיח אווירה חיובית ומרגיעה. הספא מהווה עבור הזוג חוויה של כל החושים – החל מהמוזיקה העדינה והמרגיעה ברקע, דרך הניחוחות הנהדרים של השמנים הארומטיים, טעמו הנפלא של היין, העיצוב המרנין לעין, וכלה כמובן בחוש המגע אשר נהנה ממגוון העיסויים השונים. כל אלה יגרמו לכם לשכוח למספר שעות את הצרות שלכם ולהתמקד בתחושת ההנאה. בני הזוג יוכלו גם ליהנות בין הטיפולים וגם אחריהם מהג´קוזי שלנו ומהסאונה היבשה והרטובה שלנו.

מפת אתר | צור קשר