ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לחברה

מחפשים רעיון ליום כיף לחברה? פעילות שתתרחש במשך מספר שעות ביום או בערב ותוכל לגבש את הרוחות במשרד? להוסיף פלפל למערכות היחסים או ליישר אותן, להתנסות בדברים שעוד לא התנסו בהם? תוכלו לעשות יום כיף לחברה בספא איכותי, שכולו נועד לגוף ולנפש, ולחיבור הנפשות יחדיו.

מה ניתן לעשות ביום כיף לחברה הנערך בספא?
ליום כיף לחברה בספא, שהוא מתכון מנצח להנאת העובדים על סגליהם, יש פנים רבות. יום כיף בחברה יורכב מטיפול אישי מפנק, שכל עובד בחר לעצמו. אורך הטיפול הוא קבוע ומבוצע לכל אחד בחלל נפרד. לאחר מכן, תוכלו להזמין סדנה מפנקת – ולצרוך העניין זו יכולה להיות סדנת צחוק, סדנת חיבור גוף- נפש, סדנת בישול והכנת מוצרי מזון, סטנד אפ במגבות ועוד. כמובן שהשימוש במתקני הספא הוא חופשי וניתן בכל עת להשתמש בבר החמצן, בג´קוזי ובכל מה שבסביבתכם. והמגבות – עלינו, בתחום הספא.

איך להתאים את רוח הספא ליום כיף לחברה?
כמובן שרצוי להתייעץ מבעוד מועד עם אנשי הספא. אנשי הספא מנוסים בהפקת ימי כיף לחברה שכאלו, ומקושרים עם אנשי מקצוע להפעלת הסדנאות. כמו- כן, אם יש טיפול מיוחד אשר אחד העובדים מבקש, ניתן להתאים לו במיוחד. ברגע הכניסה לספא, העובדים מקבלים חלוק, נעלי בד ומגבות לשימוש בספא, ונכנסים מיד לאוירה האינטימית והמקרבת הזו, ומשם הדרך אל השמחה חלקה ומשמחת.

מפת אתר | צור קשר