ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק ספא בבית

ישנן דרכים רבות לחגוג או לזמן פינוק אליכם- שף המגיע להתקין ארוחה בבית, טיפול פסיכולוגי או פינוק בבית בדמות עיסוי. ההזמנה לביתכם יכולה להקל עליכם את סדר היום, ובכלל להגשים פנטזיה של קבלת טיפול ללא מאמץ מיוחד.

פינוק בבית – או בחוץ?
ניתן לזמן אליכם את השמחה, במקום לחפש אותה בחוץ. זו המתנה האולטימטיבית שיכולה להיות הפתעת יום הולדת או יום נישואין, שחרור מהצבא, לאחר תקופה לחוצה בעבודה וסערות רגשיות, פינוק למי שאינו יכול לצאת מביתו עקב בעיות רפואיות או אסתטיות, פינוק בבית לזוג – על ידי ארבע ידיים, וכל אפשרות העולה על דעתכם. ניתן לבחור כל סוג של עיסוי העולה על דעתכם, ומטפל המתמחה בתחום יגיע לביתכם לעיסוי על פי המטרות שנקבעו מראש- עיסוי יכול להמריץ את הדם ולטפל בצ´אקרות מרוקנות, לחבר אותנו בחזרה לקשב של עצמנו - או שיכול לשחרר שרירים תפוסים ולנקז רעלים אל מחוץ לגוף. יכול להיות שתחפשו פשוט עיסוי שמן מפנק, וכל מה שנותר לכם זה לזמנו לביתכם.

פינוק בבית כמו שחלמתם
אין צורך להכין את החדר באופן שידמה לספא- המטפל מגיע עם מיטת טיפולים, נרות, ומוסיקה. אם בכל זאת דרושה לכם האוירה, תארו לכם חורף- כאשר אינכם רוצים לצאת לאף מקום, ואליכם מגיע מעסה שפותר לכם בעיית גב תפוס או רגליים דואבות- או לחילופין חוסך לכם זמן נסיעה לספא קרוב ומשתבץ בסדר היום- ונשאר לכם זמן גם למנוחה שאחרי.

מפת אתר | צור קשר