ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מתנה לחברה טובה

מתנה לחברה טובה צריכה להיות כזו שמפנקת, מוערכת, ומשאירה טעם של עוד. במקום לחפש רעיונות מקוריים, ניתן ללכת "על בטוח" ולהעניק מתנה שמתאימה לכל אחד ואחת (ספורטאי בשטח או "ספורטאי טלויזיה") ואף אולי להצטרף אל החוייה בספא.

ספא – מתנה לחברה טובה
כשאתם בחו"ל ושוברים את הראש כיצד לפצות חברה טובה גם כשאינכם שם, כשאתם מעוניינים להעניק מתנה שתשאיר טעם של עוד ובשנה הבאה תוכלו לחזור אף על אותו הרעיון, אם יש לה יום הולדת, חתונה או שאתם מעוניינים לפצות אותה על תקופה ירודה, הדבר שיוכל להתאים זה שובר לספא, אותו תוכל לממש בזמן שהכי מתאים ונוח לה. תוכלו כמובן להפוך זאת לחויה משותפת, ולחגיגה אף עם כל החברות. תוכלו לנצל זאת לקבלת הטיפול אשר חלמה עליו, ולהפוך את הביקור בספא ליום ארוך של פינוקים.

רעיון שכיח למתנה לחברה טובה, אך בלתי נשכח
אין צורך בהגעה בלבוש מסוים או בהכנות מוקדמות- בכניסה לספא מקבלים חלוק עם נעלי בד ומגבות להמשך. במקום ישנם מתקנים שניתן להשתמש בהם בצורה חופשית לאחר העיסוי. הביקור כולל חדר פרטי ובו ג´קוזי עם כוסות יין או שמפניה. ניתן להוסיף שם מתנות בהפתעה, לפלפול הביקור. ישנן חבילות ספא הכוללות מארזי קוסמטיקה וטואלטיקה כמו קרמים ושמנים ומוצרי בישום ומלחי אמבט, כך שהחויה תוכל להשאר גם לאחר הביקור המשובב בספא.
מפת אתר | צור קשר