ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי בספא

המעוניינים לקבל עיסוי בספא בוחרים את אחת ההחלטות הטובות ביותר בזמן האחרון. יום פינוק בספא מעניק כוחות מחודשים ומחזיר את תחושת המסוגלות ושמחת החיים. עיסוי בספא יגרום לכם להרגיש תחושות שלא ידעתם או ששכחתם שהן קיימות, וסביר להניח שתשמחו לחוות אותן עם בן או בת הזוג.

יתרונותיו הבריאותיים של הספא
כל טיפול מתוך המגוון המאוד רחב של העיסויים בהם מתחמים המסאז´יסטים המקצועיים שלנו טומן בחובו סגולות ייחודיות. הטיפול בספא ישחרר את כל השרירים המוכרים לכם בגוף, וגם את אלו הלא מוכרים. הטיפול יעזור לכם לפרוק מתחים ולהרגיש נינוחים ומאושרים יותר. חלק מהטיפולים (כמו טיפולי הפילינג) מנקים את העור ביסודיות, מסירים את שכבות העור המתות וגורמים לעור להיות רענן וחלק.

יום רומנטי בספא
הספא הוא המקום המושלם לבלות יום זוגי רומנטי בחברת בן או בת הזוג. זוהי המתנה המושלמת לכבוד יום נישואין, יום הולדת או סתם מתנה לכבוד האהבה. בני הזוג יוכלו לעבור טיפולים זוגיים ולהינות משלל מתקני הספא (כמו ג´קוזי וסאונות רטובות ויבשות) אשר יעוררו את האהבה ויציתו אותה בלהבה גדולה וחזקה.

חבילות בספא
אנו מציעים ללקוחות ולזוגות חבילות משתלמות אשר משלבות מספר טיפולים מתוך המגוון הרחב. תוכלו לעבור יום טיפולים מלא ולכלול בפינוק גם ארוחת בוקר או ערב רומנטית, פינוקים קטנים כמו פלטת גבינות, פירות טריים, בקבוקי שמפניה ויין. מתוך מגוון החבילות מובטח לך למצוא את הטיפול אשר קולע בדיוק לרצונותיך.

מפת אתר | צור קשר