ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מהו עיסוי אירוודה?

אירוודה היא אחת משיטות הרפואה ההוליסטית המובילות בעולם. משמעות המילה אירוודה היא מדע החיים , היא קיימת מעל 5,000 שנה ומקורה בחכמי הודו. הרפואה האיורוודית עוסקת במגוון תחומים, ביניהם: רפואה מונעת, טיפול במחלות, תזונה, צמחי מרפא, אורח חיים, התייחסות ליחסים בין הגוף לנפש ואינטראקציה בין האדם לטבע. חלק מתוך מדע רחב זה מתייחס לעיסוי אירוודי אשר ידוע בסגולותיו המיוחדות ובנחיצותו לאורח חיים בריא.

עיסוי אירוודה – תורה שלמה
האירוודה גורסת כי כאשר הכוחות בגוף נמצאים באיזון תישמר הבריאות. הכלים השונים באירוודה מלמדים אותנו מדוע ומתי יוצאים הכוחות מאיזון ומביאים למחלות, ואיך לאזן אותם בכדי להגיע לריפוי. הרפואה האיורוודית היא בראש ובראשונה רפואה מונעת ,מטרתה לשמור על הבריאות, להאריך את תוחלת החיים ולשפר את איכות החיים. כחלק מתורה זו נעשה עיסוי אירוודי אשר דואג לפן הנפשי של המטופל לצד הפן הפיזי.

מהו עיסוי אירוודה
עיסוי איורוודה בספא ידוע ברוגע ובשלווה שהוא מעניק, לצד התעוררות והתחדשות. הטיפול תורם לחידוש וחיזוק העור ,מסיר רעלים ממחזור הדם ומחזק ומזין את העור.עיסוי אירוודי מתבסס על שמני עיסוי המחליקים את החיכוך של העור ומפזרים את החום לאורך כל הגוף במידה שווה, פיזור החום מסייע לזרימת האנרגיות בגוף.השמנים מגמישים את העור, מחזקים את מערכת העצבים ונספגים בכל מערכות הגוף ובכך מספקים התנגדות ללחץ הסביבתי ולטמפרטורה החיצונית.

מפת אתר | צור קשר