ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא יומולדת

ספא ליום ההולדת של בן/בת הזוג, הבעל האישה או החבר הטוב ביותר יהפכו אתכם לאנשים הנדיבים והמפנקים ביותר. מתנה זו הנה חוויה לכול אחד שלא שוכחים הרבה מאוד זמן.
אין ספק כי "ספא" הנה מילה השגורה אותה שומעים מגיל צעיר, ועל אף שייתכן כי לא התנסינו בא, זו מילה בעלת קונוטציות מהממות.עם ריח מדהים,  עם מגע מלטף,ובשקט משכר, יום כיף לכול אדם.

מהם הטיפולים?
 הספא הינו עולם עשיר מיוחד במינו ובעיקר מתפתח כאשר כיום הוא גם מכיל בתוכו עשרות שונות של טיפולים מפנקים: ממסאג´ משוודי מלטף, אבנים חמות ועוד סוגים רבים של טיפולים שכולם כאחד יתנו לכם את התחושה המרגיעה לה חיכיתם וציפיתם.

מה יכלול יום כיף של ספא היומולדת?
צמד המילים ספא כיף ביחד עם הצירוף של יומולדת הולך יחד זמן רב ובצורה גאה, ולכן משתדלות החברות השונות לחבר בין השניים בדרכים יצירתיות על מנת להפוך את יום ההולדת לכמה שיותר חוויתית, הדרך לעשות זאת כיום הנה הוספה של פעילויות נלוות לטיפול הספא עצמו שימשך בין 45-60 דקות בממוצע, ברוב המקומות כיום יכללו במתנת היומולדת ארוחת בוקר מפנקת במסעדה בבית המלון, או בבית קפה הצמוד למרכז הספא וירגיע את הזוג לאחר המסאג´. בנוסף מציעות חלק מן החברות השונות אפשריות  של שימוש במתקנים כגון ג´קוזי בריכה וסאונה הממשיכים את האווירה המרגיעה והכיפית.
אין ספק כי אחרי יום כזה יודה לכם בן או בת הזוג על המתנה הנפלאה, שעל אף היותה לא המקורית ביותר, היא לבטח המפנקת ביותר
אז אם אהבתם את הרעיון ואתם רוצים לשמוע מאיתנו עוד פרטים ,צרו קשר עמנו במספר הטלפון הנתון ותזכו גם אתם ליום כיף איכותי מפנק וזול לכם ולקרוביכם.

מפת אתר | צור קשר