ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא אירועים

הרשו לנו להציע לכם הצעה שכנראה תישמע חדשנית עבורכם: אירועים בספא! אנו מזמינים אתכם ליהנות מכל הדברים הנפלאים שיש לספא שלנו להציע לכם – כחלק מאירוע. תוכלו לעשות בספא את מסיבת הרווקות שלכן, או לקחת את העובדים בחברה או את הקולגות ליום כיף – הגיע הזמן להיות מקוריים ולעשות אירוע לא שגרתי ובלתי נשכח בספא.

מה נוכל להציע לכם במסגרת האירוע?
נשמח להציע לכם כל אחד מעשרות העיסויים שיש לנו. כמו כן תוכלו להנות משלל מתקני הספא וביניהם סאונות יבשות, סאונות רטובות וג´קוזי. תוכלו ליהנות מארוחות גורמה וכן מנשנושים מעולים בין הטיפולים (פלטות גבינות, פירות טריים ועוד). נשמח להעניק לכם שמפניה, קאווה ויין כדי להוסיף עוד מימד ליום הנפלא שמחכה לכם פה.

אילו טיפולים קיימים בספא?
כנראה שכל עיסוי ששמעתם עליו – המטפלים שלנו מכירים על בוריו ומומחים בו. בין שאר הטיפולים (זוהי רק דוגמית קטנה): עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, עיסוי משולב, עיסוי עור הקרקפת שמן חם, עיסוי פילינג לפנים, עיסוי כפות רגליים, עיסוי פילינג גוף, עיסוי באבנים חמות (מפנק במיוחד), יפולי רפלקסולוגיה ועוד.

חבילות בספא
כמובן שהמזמינים אירוע בספא יזכו לתעריפים מיוחדים והנחות. תוכלו להסתכל באתר האינטרנט או לא להתקשר למספר המצורף כדי לשמוע עוד על החבילות השונות והמשתלמות שלנו. אנו מבטיחים כי במסגרת החבילות שלנו תצליחו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים ולא תצטערו לרגע.

מפת אתר | צור קשר