ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לקבוצות

ספא לקבוצות הינו טרנד עולה- רבים גילו את האפשרות הזו כערובה לערב מוצלח שכולו פעילויות לצד הנאה – והתמורה ניתנת הן בזמן הטיפול ובצורות חברתיות שונות המתהוות בספא. גם מחירי טיפולים וחבילות עשויים להיות מוזלים, וזו כבר סיבה טובה לבילוי של ספא לקבוצות.

ספא לקבוצות- גם באופן ספונטאני
 סביר להניח, כי ברגע שתגיע קבוצה שכולה עושה טיפולים בספא, מחירי החבילות ירדו. לכן, ניתן לעשות "קבוצת רכישה" מיוחדת לחבילות הספא, וללכת לפינוק מופלא ביחד, וליהנות כל אחד לחוד. אם זה אירוע מיוחד, תוכלו לשלב זאת עם "תוכנית אמנותית"- לאחר הטיפול והארוחה, תוכלו להזמין סדנה כפי שתרצו, או לשהות ביחד במתחם האירוח של הספא. גם אם הנכם מגיעים בדקה התשעים, יתכן ותוכלו להזמין מבצע קבוצתי במחיר משתלם. יש צורך רק להרים טלפון ולוודא הזמנה.

ספא לקבוצות זה יום כיף
בין אם זו קבוצת הכדורגל של יום שישי, קבוצת החברים מהעבודה, החברים לחדר כושר או חבורת הידידים הקרובים ללבכם, שבמקום אירוח בביתכם הקט החלטתם לשנות ולהתפנק בספא- תוכלו לעשות זאת לאורך יום שלם. הפכו זאת ליום כיף! יהיה לכם זמן איכות עם יקיריכם- הקבוצה אשר עוד ממזמן קבעתם להפגש לערב מהנה- ועתה מצאתם את השילוב המנצח: עיסוי, אוכל, ג´קוזי והכל באוירה קסומה סביב כשהחלל תחום במיוחד עבורכם. יש לכם מקום מיוחד לחגוג בו, ולא צריך לחפש סיבה למסיבה.

 

מפת אתר | צור קשר