ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי עיסוי

טיפולי עיסוי בספא הם השלמות בהתגלמותה. מסאג´ על כל סוגיו הוא פינוק אשר מעט מאוד מתענוגות החיים יכולים להתחרות בו, ובניגוד לרבים מהתענוגות הללו (כמו אכילה ושתייה) הוא גם בריא ומועיל לגוף.

אילו טיפולי עיסוי קיימים?
מגוון העיסויים הוא רחב מאוד וכל אשר על הלקוח לעשות הוא רק לבחור את העיסוי אשר מושך אותו יותר מכל – אך אל דאגה, ניתן לבחור לעשות יותר מעיסוי אחד באחת מהחבילות המשתלמות והממצות שלנו. בין מגוון העיסויים שלנו תוכלו למצוא עיסוי בסגנון שבדי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, עיסוי פילינג, עיסוי לכפות הרגליים, עיסוי טורקי, עיסוי משולב וכמובן עוד מגוון רחב של סגנונות.

מהם היתרונות הבריאותיים של טיפולים בעיסוי?
האווירה במרכז הספא מרפה ומשחררת את כל השרירים ונותנת תחושת דרור לגוף שאינה מוכרת לו. העיסויים יוצרים רפיון חיובי בכל הגוף אשר מחלחל עמוק לתוך הלב והנשמה, ובצאתכם מהטיפול תרגישו טעונים באנרגיות חיוביות חדשות ועם תחושת רוגע. אנו מאמינים שתרגישו טוב יותר עם עצמכם ותשדרו וייבים חיוביים לסביבתכם אשר יקרינו על כל התחומים בחיים.

איך עושים את זה?
באמצעות אתר האינטרנט או הטלפון קובעים פגישה לטיפול. ניתן להתייעץ עימנו בטלפון או כאשר תגיעו למרכז עצמו לגבי סוגי הטיפול אשר בהם אתם חושקים או אלה שיהיו הכי מתאימים עבורכם. מומלץ להתעניין בחבילות השונות אשר משלבות מספר טיפולים או יום כיף מלא – כאלה שיגרמו לטיפול הספא להפוך לחוויה בלתי נשכחת של ממש.

מפת אתר | צור קשר