ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לילדים

החופש הגדול כבר הגיע, ואתם מחפשים רעיונות ליום כיף לילדים? זהו חג, לילדים נמאס מבייביסיטר בבית ואתם מחפשים פתרון מיוחד? ישנו פתרון מיוחד שעליו אולי עוד לא חשבתם, ואולי תוכלו להרויח מכך פעמיים- טיפולי ספא.

כיצד ניתן להפוך יום ליום כיף לילדים?
נכון, זאת לא חייבת להיות פעילות קבועה, אבל זה יכול להיות פתרון לבייביסיטר אפילו אם הילדים יצטרפו אליכם. מי אמר שלילדים אין לחצים לעמוד בהם? ילדים הם אנשים קטנים, ואף כי פריקת הלחץ בדרך כלל יותר נגישה להם, מותר גם להם ליהנות פעם בכמה זמן. אתם תרויחו פעמיים- גם הילדים אשר יקבלו טיפול מרגיע ופותר שרירים תפוסים למשל בזמן שאתם מתפנקים עם הטיפול האהוב עליכם, ולאחר מכן- הילדים יוצאים רגועים מתמיד, וכך כמובן גם אתם.

יום כיף לילדים בספא                   
הילדים חוגגים יום הולדת ורציתם לחגוג איתם בדרך מיוחדת? תוכלו לעשות מסיבה בספא, כשלאחר העיסוי תתקיים סדנא לפי בקשתכם והזמנתכם- זו יכולה להיות סדנת צחוק, סדנת עיסוי או סדנת אנימציה, והמתחם יסגר במיוחד עבורכם. כמו בטיפול רגיל, ישוריין חדר גדול עבורם- אפשר לשלב משחקים וארוחה לבקשתכם, למשל מהספא או דרך קייטרינג. צוות הספא ישמח לקחת חלק בעניין לטובת האירוע, ולקשט את המקום בהתאם. בציביון חגיגי ומרגיע כמו זה שקיים בספא, הילדים יהנו ואף אתם תוכלו להשתתף עמם בשמחתם!


 

 

מפת אתר | צור קשר