ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי צוואר

עיסוי צוואר הינו עיסוי בפני עצמו או כהמשך לטיפול גוף וגב, בגרסה המקוצרת יותר בדרך כלל. חוליות הצוואר הן אלו הנושאות את משקל הראש, והן המשכו של עמוד השדרה. מכיוון שהגוף שרוי המון פעמים בתנועה שאינה בריאה לו לאורך זמן, השרירים מתקצרים, נוצר מתח באזור הצוואר שקשה להרפות אותו, אלא אם ישנו מגע ישיר בצוואר ובכל השרירים העוטפים אותו.

טיפול עיסוי צוואר
מרכזי ספא רבים מציעים טיפולים משלימים לטיפול העיקרי אותו הזמינו המטופלים, אולם זה יכול להיות עיסוי בפני עצמו. לכל תורת עיסוי ישנה דרך משלה לעסות את הצוואר, והמטרה היא משותפת לכולן. איזור הכתפיים מסמל את נשיאת משא חיינו, ויציבה לא נכונה תעיד גם על האופי שבו אנו חיים את חיינו, ולא רק על מצב השרירים שבאזור זה. איזור הכתפיים רחוק מאזור מרכז הכובד של הגוף, וזה חלק מהעניין ששרירים לא מחוזקים באזור זה עלולים לגרום לחזרה ליציבה לקויה ולא מודעת.
 

דרכים לעיסוי צוואר
לכל תורת עיסוי יש את השיטה שלה. עיסוי זה נעשה בשילוב שמן חם- כדי לחמם את שרירי האזור. ניתן לעשות זאת גם עם אמצעים אחרים, כמו מקלות במבוק, אבנים חמות ועוד. המתיחות הנוצרת בצוואר קשורה לשרירי יציבה שמקורן אינן רק בצוואר- אלא גם בעמוד השדרה- לכן העיסוי כולל גם את אזור עמוד השדרה העליון.

מפת אתר | צור קשר