ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ערבי גיבוש לעובדים

אין כמו ערב גיבוש לעובדים- זו חוויה שמשחררת את כל המתחים הנובעים מהדינאמיקה שבעבודה, והופכים את הקנקן על פיו. בערב כזה, יש הזדמנות לכל עובד לקחת את הבמה ולהראות את כישוריו- גם אם אין לו כישורים חברתיים מפותחים- יוכל לעשות זאת דרך הפעילויות, משום שבערבי גיבוש לעובדים הדגש הוא על הפעילויות החוויתיות.

ערבי גיבוש לעובדים בספא
תחושה של שחרור ושלוה שנובעת מהעיסוי שכל אחד קיבל בספא בנוסף עם האוירה האינטימית, יכולה לקרב יותר את הלבבות. המסגרת השונה בה נפגשים יכולה להיות מקפצה רמה להרמת המורל ושיתוף הפעולה הדינמי בין העובדים. זו יכולה להיות גם היכרות מעמיקה יתר מהיום יום בין עובדים שאין ביניהם קשרי עבודה עקב מיקום במחלקות שונות.. זהו ערב חד- פעמי ובלתי נשכח. מדוע? משום שלאחר העיסוי, תוכלו לערוך במתחם הסגור במיוחד עבורכם בספא את חגיגות משחקי החברה או הסדנה שבחרתם. אלו יכולות להיות הופעות סטנדאפ, הרצאות מעניינות או הופעה אינטימית, ומצד שני- יכול להיות סדנאות חוויתיות כמו לימוד עיסוי או מעגל מתופפים שבטי.

לילה משוגע ושמח בספא!
ערבי גיבוש לעובדים נהוגים במקומות עבודה רבים- יש מקומות שמתגמלים מחלקות שלמות בכך, או שפשוט אחת לתקופה יוזמים את זה- ויש למה לחכות. ניתן להשתמש במתחם הספא המלא, כדאי להגיע לפני כן ולבדוק את נתוני המקום שעוצב במיוחד לצורך כך.

מפת אתר | צור קשר