ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לאישה

לכל אישה המפלט הטבעי הוא טיפולי גוף. דרך טיפולי גוף הנפש מתעוררת והאנרגיות מתחדשות. יכול להיות שבגלל זה יזמו את "יום האישה הבינלאומי" בעבר שהפך להיות גם יום המשפחה, כי הרי לא תמיד האישה היא זו שאחראית על משק הבית וגידול הילדים כיום לאורך היממה.

מתנה מקורית – יום כיף לאישה
יום כיף לאישה יכול להתחיל בעצלתיים כשאתן בדרככן לספא, ומאידך יכול להתחיל ביום טיול בסביבה- אפילו ביום- ים עם חברות  שממשיך להתרגעות בספא. היות ובדרך כלל נשים אוהבות לחלוק את יום הכיף יחדיו, ניתן לקבוע יום כיף ביחד – דבר שהופך את החויה למפגש חברתי משמח. יום כיף לאישה יכול להנתן כמתנת עידוד לתקופה קשה שעוברת, כמתנת יום הולדת או יום גיבוש. תוכלי לפרגן לעצמך לבד או עם חברות יום כיף שבו מעסה מקצועי יעניק לך טיפול מ-א´ ועד ת´ לפי עיסוי שאת תבחרי.

אז מה שלומך?
לא תמיד אנו מתייחסות אל השאלה ואל המשמעות שלה. זאת כאילו שאלה רטורית או בעצם לא ממש שאלה. לפעמים האדם ממול באמת רוצה לדעת מה שלומך. יכול להיות שיום כיף יכול לשפר לך את מצב הרוח, וגם את מצב הגוף. גופנו הוא מכונה שזקוקה לתחזוק ולפיזור רעלים מצטברים, פתיחת חסימות אנרגטיות והרגשה מרעננת באוירה קסומה, שכוללת אור נרות, מוסיקה רגועה מגע שמן וחיוך.

מפת אתר | צור קשר