ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי מפנק

כל מי שמעוניין בקבלת טיפול עיסוי מפנק אשר ישחרר וירפה את כל שיריר הגוף ויעניק תחושת נינוחות וחופשיות, הגיע למקום הנכון. אין מקום טוב יותר להתפנק בו מאשר בספא, אשר מעניק טיפולי עיסוי מקצועיים, ויודע להעניק שירותים נוספים כדי להשלים יום מושלם: אורחי הספא יוכלו להנות גם מג´קוזי וסאונות, והחוויות אף מתעצמות עם מוסיפים לטיפולים כוס או בקבוק של יין או שמפניה.

אילו עיסויים אפשר לקבל בספא?
בעולם קיימים מעל 150 סוגי עיסוי. אצלנו בספא צוות המטפלים מכיר ומומחה בכל השיטות הפופולריות, הטובות והמועילות, וכן מומחה גם ברשימה ארוכה של טיפולים נוספים מפתיעים ולא שגרתיים. בין הטיפולים תוכלו למצוא את העיסוי הקלאסי (שבדי), עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי כפות רגליים, עיסוי עור הקרקפת בשמן חם, עיסוי פילינג (לגוף ו/ או לפנים) ועוד רשימת עיסויים רבה וארוכה.

ייעוץ טיפולים
באם אתם חדשים בענייני העיסוי והספא, צוות המטפלים שלנו ישמח לייעץ ולהסביר לכם לגבי שלל הטיפולים, ולהתאים לכם את הטיפול המתאים ביותר לכם על פי האופי והמצב בחיים. כמו כן הצוות יספר לכם על העיסויים המיוחדים ועל העיסויים בהם המטפל מומחה במיוחד. כל המעסים עברו השתלמויות וקורסים רבים בסוגי עיסוי, וכולל גם לימודים בארצות שונות שמהן באו עיסויים שונים.
למסאג´ים השונים יתרונות בריאותיים שונים, ביניהם הרפיית שרירי הגוף, הזנת העור, הרגעה, המרצת מחזור הדם ועוד.

מפת אתר | צור קשר