ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי מסאג´

מרוב מגוון האפשרויות של טיפולי מסאז העומדות בפנינו ומקיפות כמו ג´ונגל מוצף בממתקים בריאים, צריך מורה נבוכים. גם אם חשבתם שאתם מכירים את כל מה שקשור לטיפולי מסאז, תמיד יש שיטה חדשה או עתיקה שעוד לא זיהיתם. אז אילו טיפולי מסאז אתם מבקשים?

טיפולי מסאז באופן קבוע
כל שיטה של טיפולי מסאז שתבחרו חייבת להיות עקבית על מנת להצליח את הטיפול, אלא אם אתם פונים לפינוק או לשחרור שרירים תפוסים. אם יש לכם בעיה רפואית כלשהיא שברצונכם לפתור, חייבים לשמור על עקביות בטיפולי מסאז כדי להגיע לתוצאות ולשיפור- אחרת זהו כדור נגד כאבי ראש כשאתם לא יודעים מה הסיבה לו. יש מקומות שתוכלו לערוך כרטיסיה המקנה לכם הנחה לכך או טיפול נוסף בחינם, ויש טיפולי מסאז שתזכו לקבל גם בבית. תוכלו למעשה לקבל את כל סגנונות הטיפול בביתכם, באוירה רגועה ובזמנכם הפנוי- יש לכך יתרונות הגוברים על ביקור בספא, ולהיפך.

סגנונות של טיפולי מסאז
ישנו מסאז רקמות עמוק- שהוא מיוחס כטיפול רפואי לפתרון שרירים מכווצים, ישנם טיפולים בעלי השפעה מיידית כמו טווינא וטיפולים בעלי השפעה רחוקת טווח כמו מסאז תאילנדי שבו עובדים על הגמשה ועוד- את האפקט מרגישים בחלוף זמן מהטיפול. סוג הטיפול האחרון הוא כמובן מסאז מפנק, ויכול להיות עיסוי בשמן חם מכל סוג שהוא, עיסוי באבנים שאמאניות ועוד.

 

מפת אתר | צור קשר