ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי בשמן

עיסוי בשמן הוא שם כולל לכל מיני וסוגי העיסויים אשר נעזרים בשמן כאמצעי למיסוך, ריכוך ותנועה חלקה שהמעסה עושה על מנת להשיג מטרה מסוימת אצל המטופל. זה יכול להיות באמצעים ישירים על הגוף, כבדרך כלל, ויכול להשתמש באמצעים עקיפים (כמו למשל אבני בזלת וחלוקי נחל, ועוד אפשרויות).

עיסוי בשמן על סוגיו השונים הוא הנפוץ ביותר
משום התפישה כי עיסוי בשמן הוא סגנון העיסוי המפנק, הוא הנפוץ ביותר ונהוג גם בהזמנת טיפול זוגי. כל סגנונות העיסוי בשמנים- תפקידם להזרים ולהמריץ את שטף הדם, תוך מגע ישיר או עקיף באיברים בהם מטפלים. הניגודיות שבה המטפל נמצא בתנועה, אל מול המנוחה וההתמסרות של המטופל יוצרים את האוירה האנרגטית אשר מתקיימת בטיפול, והתמורות הפיזיולוגיות של הטיפול מורגשות כבר בטיפול עצמו.

אילו סוגים של עיסוי בשמן מציע הספא?
כל אחד זקוק לטיפול כלשהו, גם אם נדמה לו שאינו סובל מבעיה מסוימת או מכאוב. עיסוי תורם להתאוששות גופנית ולהתרוממות נפשית, לכל הפחות. ישנו עיסוי לתינוקות, עיסוי לנשים בהריון, עיסוי ליחיד ועיסוי בזוגות. כמו- כן, ישנם עיסויים בארבע ידיים (כלומר שני מטפלים על גוף אחד). ישנם הסוגים הקבועים (סטנדרטיים), כמו עיסוי שבדי, מסאז´ תאילנדי או עיסוי רקמות עמוק. לבד מאלו, ישנם אינספור סוגי עיסוי בשמן פרי פיתוח של דורות, תרבויות ואסכולות שונות, ולא כולם תמיד נמצאים בתפריט הספא המציע שירותים אלו.

מפת אתר | צור קשר