ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי, או מתאילנדית : "מסאז´ תאילנדי מסורתי קדמון" הוא תחום ברפואה משלימה. הוא נחשב לאחד מסוגי העיסויים הקלאסיים, כאשר הטיפול עצמו הוא אנרגטי ובעל קצב וזרימה, ויש לו אף השפעה מדיטטיבית על המטופל. ישנן מספר טכניקות שביחד רוקמות סוג עיסוי בעל אופי משלו. העיסוי נעשה בלבוש מלא ואינו מסתייע בשמן.

הטכניקות המשומשות בעיסוי תאילנדי
ישנן מספר טכניקות לעיסוי תאילנדי. מתיחת הגוף היא הצורה המסורתית של עיסוי תאילנדי. המטרה החיצונית היא להגמיש את המפרקים ולהאריך את השרירים (לאחר שנרפו). עבודה על קו אנרגיה היא טכניקה שניה, והיא עוקבת אחר מבואות זרימת הדם בגוף- שכן היכן שזורם הדם, זורמת גם האנרגיה, לכן עיסוי תאילנדי מוצא חסימות אנרגטיות ומשקיע בפתיחת נתיבים אלו על- ידי עיסוי ולחיצות, וכך מקל גם על כאבים. אקופרסורה- לקוח מתורת העיסוי הסינית, ובה ישנן לחיצות במקום מסוים אשר מקרין לטיפול במקום המקביל לו בגוף. כך ניתן להתגבר על כאבים אקוטיים באותו מקום כשיש קושי ללחוץ עליו ישירות. הטכניקה הרביעית היא עשבי מרפא, הנבחרים בהתאם לצרכי המטופל ובעיותיו, כהמשך ישיר של שמירה על האנרגיות המאוזנות בגוף.

עיסוי תאילנדי- לגוף ולנפש
אנשים רבים מאמינים כי מתיחה, כפי שנעשית בעיסוי תאילנדי, עשויה לספק הורמונים, כמו הורמון גדילה. מתיחות מסייעות בהכנה טובה של המפרקים ובהתאוששות מהירה יותר ממאמץ פיזי, כלומר – מתיחה מסייעת לאנרגיה לזרום טוב יותר דרך המפרקים. כך נוצרת חוויה שמשחררת לא רק את הגוף, אלא גם את הנפש בהתאם. אולי בסוף עוד יתחשק לכם להרשם לקורס עיסוי תאילנדי ובכך להתחיל בקריירה חדשה

מפת אתר | צור קשר