ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי לימפטי

לאחר ניתוח , המטופל סובל מתופעות לוואי שונות כגון התנפחויות, שטפי דם תת- עוריים אשר עלולים להפוך לעור נוקשה, ישנן דלקות ואי נעימויות כמו כאב, הצטלקויות שנוצרות על ידי כניסת פסולת המפרידה את שכבות העור כמו גם הזנה מוגברת לרקמה המנותחת. נמצא, כי בכל התופעות הללו ניתן לטפל על- ידי עיסוי לימפטי שתמורתו רבה.

מהי מערכת הלימפה?
 מערכת הלימפה הינה רשת נימים וצינורות המנקזת את עודפי הנוזלים של הלימפה אל הדם, ובכך עוזרת למערכת החיסונית של הגוף לשמור על איזון בריא מפני מחלות ורעלים. בלוטות הלימפה מופיעות במקומות שונים בגוף ומורכבות מקשרי לימפה אשר נמצאים בבסיסי האיברים כמו למשל צוואר, בית שחי, מפשעה ועוד. כאשר מצטברים בהן לימפוציטים רבים (תאים המגנים על הגוף), ישנה תחושה של כאב המהווה תסמין מסוים לבעיה כל- שהיא בגוף. לכן, כשחשים בבלוטת לימפה נפוחה, יש לטפל במקור הסמוי של הבעיה ולא בנפיחות עצמה.

מהו עיסוי לימפטי?
עיסוי לימפטי הינו טכניקת עיסוי עדינה המפעילה את בלוטת הלימפה, ובכך מזרימה ומוהלת את התאים הרבים המצטברים בה. ישנן שיטות שונות לעיסוי לימפטי המטפל בבעיות השונות שקשורות בטיפול באיברי הלימפה, כאשר העיקרון שלהן זה העברת הנוזל הלימפטי לכיוון הלב להתחדשות של מחזור הדם. זה נעשה על- ידי לחיצות עדינות כשהמטופל שוכב על הגב. פעמים רבות זהו עיסוי מרגיע ומרדים, אשר אחת התגובות לו, "עור ברווז", עוזרת לקידום מטרת העיסוי.

מפת אתר | צור קשר