ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לזוגות

עובדים קשה? רוצים קצת שקט ומנוחה מקצב החיים האימתני ? רוצים לחגוג יום הולדת או סתם להעביר סופ"ש רומנטי ביחד? פתרון מושלם לכך יכול להיות בבריחה ליום-יומיים לספא שמיועד במיוחד לזוגות. אם אין את המותרות לברוח ליום-יומיים אפשר להסתפק בספא באזור מגוריכם.
כך או כך , אנו משוכנעים כי תצאו מרוצים, מפונקים ותחוו ערב רומנטי משותף שלא תשכחו.


אטרקציות לזוג המאושר
באירוע חגיגי זה ניתן לרכוש חבילות ספא שונות בהתאם לשעות הביקור של הזוג והעדפותיו. ניתן לרכוש חבילת ספא זוגית הכוללת עיסוי זוגי מרגיע, כוס יין מפנקת בג´קוזי חם לאור נרות ואווירה רומנטית, או לחילופין ארוחת בוקר רומנטית וסלסלת פירות, טבילה בבריכה וסיום היום בעיסוי זוגי.
כל חבילה שבה תבחרו תאפשר לכם ליהנות משקט ורוגע מהמוזיקה השקטה שמתנגנת ברקע, מהנוף המרהיב, מהריחות המשכרים של פרחים ונרות והנינוחות שהמקום משרה עליכם. כל אטרקציה בה תבחרו תמיד תכלול את הבריכה הנרחבת שלנו, פעילות שיכולה להיות ספורטיבית-תחרותית בין בני הזוג או שחייה רגועה והתקררות ממזג האוויר החם שבחוץ, או לחלופין ניקוי השמנים מהגוף לאחר המסאג´ הזוגי המפנק.

אירוע של רומנטיקה, חיבור ואהבה
הבחירה בספא לזוגות יכולה לשמש עבורכם כהפוגה מחיי היום-יום המתוחים וזמן ליהנות אחד מהשני באווירה רומנטית. כאשר כל אחד מבני הזוג מתפנק, נרגע ומצליח לעשות זאת ליד בן/בת זוגתו באטרקציות השונות שהספא מציע זה נותן המון למערכת היחסים. זוגות רבים מעידים כי בחירה זו בבילוי הזמן המשותף סייעה להם בחיי הזוגיות והפיגה מתחים ולחצים בין הזוגות.

 

מפת אתר | צור קשר