ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף מלון

מלונות רבים היום מעמידים לרשות לקוחותיהם מרכזי ספא, השייכים למלון או נמצאים שם בשכירות, ומעניקים טיפולי ספא לאורחי המלון במחירי מבצע, וגם כמובן לאורחים חיצוניים. מי שבוחר לצאת לחופשה בארץ, או מכל סיבה אחרת נמצא במלון, כדאי לו להתעדכן האם קיים מכון ספא במלון והאם ישנם תנאים מיוחדים עבור אורחי המלון.

יום כיף
גם אם את/ה אורח של המלון וגם אם לא, כאשר יש מרכז ספא במלון ניתן לעשות יום כיף שלם בשטח המלון. תוכלו לשלב עיסוי אחד או יותר בספא, וכן ליהנות מג´קוזי מפנק, סאונות יבשות ורטובות וכמובן מבריכת המלון. בקיץ (ובגלל שזו ישראל אז לעיתים גם בחורף) תוכלו להשתזף בכיף בשמש ליד הבריכה, וליהנות מהמסעדות המעולות של המלון. בסך הכל ניתן להעביר יום שלם של כיף טהור בלי לצאת מהמלון. כדאי להתעדכן האם ישנן חבילות מיוחדות אשר משלבות עיסוי ושימוש במתקנים השונים.

בחירת עיסוי מפנק
בארץ, רוב האנשים בוחרים לבקש מהמעסה לעשות להם עיסוי שוודי, שהוא העיסוי הקלאסי אותו כמובן כולנו מכירים. במכון ספא כמובן את העיסוי עושה מעסה מקצועי שלמד לעומק את קסמי העיסוי, והוא משתמש בשמנים מיוחדים המתאימים לכך. אך מכיוון שכולם מכירים את העיסוי הקלאסי, כדאי להתעניין לגבי סוגי עיסוי שונים שיכולים להפתיע אתכם ולפתוח לכם עולמות חדשים. התעניינו לגבי עיסוי תאילנדי, עיסוי אינדיאני, עיסוי רקמות עמוק ועוד.

מפת אתר | צור קשר