ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי לגוף

טיפולי ספא בעלי אפשרויות לאין סוף. למזלנו, ישנן אין- סוף דרכים לגרום למצב הרוח והגוף שלנו להשתפר וזאת דרך טיפולי עיסוי לגוף שכל אחד בוחר על פי העדפתו, או שהמטפל בוחר עבורו על- מנת לשפר את מצבו.

איזה סוג עיסוי גוף יתאים לך?
 התאמת סוגו של עיסוי גוף נעשית על- פי מטרה. במידה ועיקר העניין הוא שחרור שרירים תפוסים, ישנו סוג מסוים שיתאים. במידה והמטופל לא יכול לקבל את הטיפול באותו מקום פגוע, המטפל יוכל לשלב טיפול רפלקסולוגיה או דיקור או כל טיפול אחר שיכול להקרין כלפי אותו איבר פגוע. ישנם עיסויים שמטרתם הגברת הגמישות של הגוף, או טיפול בעור למשל. פעמים רבות מתח נפשי נקשר עם מתח גופני ולהיפך, ומטרת עיסוי גוף היא לגרום להקלה על- ידי הורמונים הנפלטים אל זרם הדם, הקלה שמתבטאת גם בפן הרגשי- ישנה תחושת הקלה, וכפי שרבים מכנים זאת- פתיחת חסימות אנרגיה. ישנו עיסוי לגוף המוענק על- ידי מכשירים ועזרים, וישנו המטפל, אשר הפקדת גופכם בידיו תוביל לתוצאות המדויקות ביותר.

כיצד לבחור עיסוי גוף מתאים?
בדרך כלל אם אין סיבה מיוחדת בגינה הגיע המטופל אל המעסה, ניתן עיסוי הוליסטי כל שהוא אשר מתחזק את הגוף. במידה ואובחנה בעיה או גורם שיש להתחשב בו ומגביל טיפול מסוים, צוות ספא או מעסה יתאימו עבורך את הטיפול.

מפת אתר | צור קשר