ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום פינוק ספא

ההגדרה של פינוק היא אינדיבידואלית ושונה עבור כל אדם. פינוק יכול לבוא לידי ביטוי בהכנת ארוחת ערב רומנטית ע"י בן הזוג, שינה טובה, סוף שבוע מרגיע וכו´. אין צל של ספק שיום פינוק במתחם ספא הוא השיא של הפינוק. יום בספא משחרר מתחים ומוביל למצב של רגיעה ושלווה. אם אתם באמת רוצים להתפנק בצורה האולטימטיבית, אנחנו המקום.

איך אנחנו יכולים לפנק אתכם?
מרכז הספא פתוח לכל אדם ומעניק שירותים שיכולים להתאים לכל אחד לפי עדיפויותיו. במסגרת הספא אנו מעניקים שלל עיסויים ומסאג´ים בשמנים המלווים במוזיקה שקטה ואור נרות. שיא הפינוק יכול לבוא לידי ביטוי בהשכרת חדר פרטי למתן הטיפולים. ניתן להשכיר סוויטה פרטית גם לזוגות ולקבל עיסוי זוגות מפנק במיוחד. אנו מציעים מגוון של עיסויים ביניהם: עיסוי תאילנדי, עיסוי בשמנים מיוחדים, עיסוי פילינג, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה ועוד.

מתי רצוי לקחת יום פינוק?
יום פינוק מיועד לכל אחד מתי שהוא רוצה, אך קיימים מצבים מסוימים בהם האדם בלחץ גדול מהרגיל וזקוק ליום אחד של רגיעה ופינוק שלמים. למשל, תקופת לחץ בעבודה ניתן לשבור בהפסקה יום אחד או מס´ שעות לקבל עיסוי מענג. או לחילופין כלה לפני יום חתונתה נתונה ללחץ רב. יום בספא ירגיע את דאגותיה, יאפשר לה להגיע לחתונה זוהרת, נינוחה ויפיפייה.

מפת אתר | צור קשר