ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

הדקה ה90 ספא

בעבר, קביעה למקום במרכז ספא היה הליך ארוך שדרש הזמנה מראש. כיום, אודות למבחר מרכזי הספא הקיימים ולפרישה הארצית שלהם, כמו כן להתאמתם לכלל סוגי קהל הלקוחות, ניתן להזמין ספא גם בדקה האחרונה, מה שנקרא – בדקה ה90. בימינו, ספא יכול להיות פעילות שנעשית אחר הצהריים, לאחר העבודה, באמצע היום לכמה שעות ולא בהכרח לסוף שבוע שלם. גם אם מדובר ברצון לברוח פתאום ליום יומיים באופן ספונטני ניתן לעשות זאת בדקה ה90, שכן אתרי הספא גדולים ויכולים לאכלס אנשים רבים.

עלויות ספא בדקה ה90
עלות של הזמנה בדקה האחרונה לא תהיה יקרה יותר או שונה בכל אופן מהזמנה של מקום בספא שבוע, שבועיים או חודש לפני. אנו נשמח לקבל את פני לקוחותינו בכל שעה שהיא ולא נדרשת שום עלות נוספת. העלויות לטיפולים בספא משתנות מאדם לאדם שכן כל אחד רוכש טיפול אחר. חלק רוצים אך ורק כניסה למתחם הספא בכדי להשתמש בבריכה, ג´קוזי ומתקניו השונים. וחלק באים בכדי לקבל עיסוי, שמחיריו משתנים בהתאם לעיסוי ולזמן שהוא אורך. קיימות חבילות ספא משתלמות ליחיד וזוגות שכוללות מגוון של אטרקציות בספא.

טיפולים רפואיים בספא
בימינו לא צריך תירוץ של חגיגת אירוע בכדי להגיע למתחם הספא. מספיק להגיע לעיסוי מפנק לשעה וחצי וללכת הביתה. העיסויים התפתחו מאוד בעשור האחרון והתרחבו מלבד היותם טיפולים נעימים ומפנקים גם לפן של עיסויים טיפוליים- רפואיים. פעמים רבות אדם ניגש לעיסוי כיוון ונתפסו לו השרירים, עיסוי מאפשר לשחרר שרירים אלו. כמובן שמדובר במקרה נפוץ, אך קיימים מקרים רבים רפואיים שונים להם מוכשרים מעסים המודעים לאנטומיה וגוף האדם. לאותם אנשים הסובלים מכאבים הזמנת ספא בדקה ה90, ברגע שכואב או לא נוח, היא יעילה ונוחה.

מפת אתר | צור קשר