ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

דיל ספא

אנו אוהבים שמפנקים אותנו, ושיקום מי שלא אוהב. הפינוק שלכם יכול להיות כבר היום אם תרצו. ואיך? פשוט לברר לגבי דיל ספא קרוב, ואתם מסודרים. באתרי הספא השונים תוכלו להתרשם ממבחר רב של טיפולים. אלו טיפולים שמותאמים לכל אחד על- פי בחירתו או על- פי המלצת צוות הספא שמתאים לצרכיו של כל אחד את הטיפול. לדוגמה- אם אתם מעוניינים בעיסוי שיפיג לכם עוד היום את המיחושים בשרירים לאחר אימון קשה, צוות הספא יוכל להתאים לכם עיסוי רקמות עמוק- וזה יכול להיות כמובן משולב בעיסוי נוסף, אשר לדעת המטפל או הצוות יכול להתאים לכם, כדי שלא לפגום לכם בפציעה קיימת למשל.

עיסוי או חבילה?
"לכל דבר יש עת", ככה הביטלס שרו בעבר על הקלישאה המנצחת. לגבי טיפולי ספא, הציטוט הזה לא תקף, פשוט מפני שטיפולי ספא מתקבלים בכל מצב נפשי או גופני, ובכל תדר שהגוף משדר בו. השאלה היא אפוא מה לבחור. אם אתם עוד מתלבטים משום ההיבט הכספי, הרי שגם לזה נמצא פתרון- תוכלו לברר מהו הדיל ספא שהמכון מציע באותו היום. גם אם זו מתנה תוכלו לרכוש שובר מתנה לספא בדיל מיוחד, והמשתמש בשובר יחליט מהו הטיפול המתאים לו. אם למשל רכשתם שובר לעיסוי והמשתמש מתכוון לנצל את ההזדמנות לחבילת טיפולים שלמה- הרי שאין בעיה לעשות כן בתוספת מחיר אשר נכונה לאותו יום טיפולים.

אומץ להכיר דברים חדשים
נכון שסוס מנצח לא מחליפים. מצד שני, כשמציעים לכם דיל משתלם זו הזדמנות מצוינת לקחת טעימה מעיסוי שעוד לא ניסיתם. לכל עיסוי יש בדרך כלל מעסה אחר, לכן חשוב שגם אם ביקרתם בעבר באותו מרכז ספא, לעדכן מראש את המעסה הנוכחי שלכם במגבלות גופניות וכאבים כדי שיוכל להחליט כיצד להתנהג איתם.

מפת אתר | צור קשר