ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסג´ זוגי

יש הטועים לחשוב כי מסג´ זוגי הוא יצירה לפסנתר בארבע ידיים, אולם כשמדובר במסג´ זוגי הכוונה היא לבני זוג או לזוג אנשים המגיעים ביחד לעשות מסג´. זה יכול להיעשות כשהם נמצאים שניהם באותו החדר וכל אחד מהם זוכה לעיסוי אותו הזמין, או שיבחרו להמצא כל אחד בחדר נפרד. בכל מקרה ניתן לסיים את היום בעוד פינוקים וחשוב לקבוע זאת מראש כדי לקבל מחיר חבילה זוגית מפנקת. לא תמיד זה יוצא שני טיפולים במחיר זול יותר, אולם החבילה היא לבחירתכם ומחירה ישתנה על פי ההרכב של האטרקציות אותן תשלבו בתוך החבילה.

כל אחד הוא אור קטן
אתם מוזמנים ביחד למסג´ זוגי ולא יודעים מה לבחור? כל אחד מכם בוחר לעצמו את הטיפול המועדף עליו לפי התפריט הכלול בחבילה, וזה יהיה הדבר הראשון שתעשו בספא לאחר שאתם פושטים את בגדי היום- יום ולובשים בגדי חירות בדמות חלוק לבן ונעלי בד נוחות ולבנות כדי לתת לכם את מירב הנינוחות. האוירה המיוחדת והקסומה – הטיפול הנעשה לאור נרות, מוסיקה זורמת ורגועה ולעתים גם ריח קטורת (לא חייבים אם אתם לא אוהבים) מכניסה אתכם למצב מדיטטיבי ולמוכנות גופנית וציפייה לקבלת הטיפול. הטיפול יארך כפי שסיכמתם מראש בחבילה ולאחר מכן ממשיכים לאטרקציות הנוספות כאמור- מתקני הספא, ג´קוזי, סאונה ועוד.

להפליג אל תוך הלילה
אוירת הרוגע יכולה להמשך לתוך הלילה והטיפול המרגיע לא יפוג במהרה אם תשמרו עליו כך, ללא פעילות או לחץ. הבועה שבה אתם קרובים יותר מתמיד לעצמכם ולבני הזוג נותנת לכם סיבה טובה למשוך את הרגע, להירגע  ולישון במקום אם הוא מאפשר זאת, כולל ארוחה המגיעה לכם מהחבילה בתוך המקום או במסעדה סמוכה לו.
מפת אתר | צור קשר