ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף רומנטי

ראשית ניצני החורף מתגנבים אלינו, והגיע הזמן להתחיל לתכנן את הבילוי הרומנטי הבא. יש האוהבים לעשות בילויי אקסטרים הכוללים טיול גשם בחיק הטבע, לינה בצימר רחוק וירוק או פשוט להתענג ביום כיף רומנטי ורגוע באחד מאתרי הספא בארץ. כמובן שהכי כיף לטעם כותבי הכתבה הוא השילוב בין השניים – טיול גשם המכיל בתוכו ניחוחות של אדמה לחה וצמחיה, מראות של ארץ נושמת ואפילו גם קצת כושר גופני המצדיק בסופו של יום את הפינוק.

יום כיף רומנטי – הנה אנו באים!
רוצים להפוך את הבילוי הזוגי בספא שלכם ליום כיף רומנטי? צעירים לפני גיוס, צעירים בחמשוש או שישבת מהצבא, זוגות צעירים וזוגות נשואים – התענוג מובטח לכולם. את הטיפול שלכם אתם בוחרים ומקבלים מידי מעסה מנוסה, ואם בחרתם כבר בבילוי מסוג זה, אחת החבילות הרומנטיות יכולות להתאים לכם, כך שתוכלו לשהות זמן רב יותר בספא ולספוג תרתי משמע את האוירה הרגועה שבו. כך לאור נרות, מוסיקה רוגעת, ניחוח נעים, שמן חם ואולי אף אם תזכו לכך גם צלילי נקישות הגשם על החלון, תזכו לעיסוי שאת תוצאותיו תוכלו להרגיש גם זמן מה לאחר מכן. היום הרומנטי שלכם יכול להמשך כולו תוך השהייה בספא- החל ממתנה רומנטית שתחכה בין הסדינים (אתם קניתם אותה מראש והכנתם מבעוד מועד את צוות הספא לכך), ממשיך בעיסוי, ג´קוזי עם כוסות יין לצידו, ארוחה לבקשתכם, חדר פרטי ועוד.

איך לשמור על המקוריות?
גם אם ההפתעה הקודמת שלכם הייתה יום כיף רומנטי בספא, תוכלו לגוון בין סוגי הטיפולים. מדובר בהיצע רב של טיפולים כאשר מכל אחד מהם תוכלו להפיק הנאה רבה. רעיון לעיסוי זוגי הוא לעשות את העיסוי ביחד באותו החדר זה לצד זה.
מפת אתר | צור קשר