ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בערב

"ילדי הירח, ילדים יפים" שר שלמה יידוב. ולנו, האנשים שמתכננים את הבילוי לערב, יש הצעה מעניינת שאין בה לחשוב פעמיים. כשאתם מסתובבים יום שלם בעיר או בטיול ורוצים לחתום את היום בפינוק, כשהאנרגיות הטובות מגיעות אליכם בשעות השקיעה, לאחר בילוי מתיש בים – זוהי האפשרות האולטימטיבית להמשך בילוי.

האם יש צורך להתקשר בראש לספא בערב?
רצוי להתקשר מראש כדי לשריין מקום אצל מטפל שיעסה לכם בטיפול שרציתם. אם אתם נמצאים קרוב ומגיעים בדקה התשעים, תוכלו גם אז לברר לגבי מקום בספא. למרות שהערב נחשב לזמן הבילוי העמוס יותר לאחר שעות העבודה, תמיד טוב לנסות, מה גם שיכול להיות לכם מחיר מוזל. ואם אתם עם חבורת חוגגים – ערב צוות, ערב חברים או מסיבת חגיגה, הרי שהערב הוא בדרך כלל הזמן המעולה ביותר עבורכם לקבוע מפגש בספא, רק רצוי לארגן זאת כמה שיותר זמן מראש. האוירה הקסומה לאור נרות ומוסיקה מרגיעה תכניס אתכם לאווירה ברמה אחרת וגם לתקשורת נינוחה ומפותחת יותר, ככל שאתם נינוחים יותר. כל הערב לפניכם, מתקני הספא ישרתו אתכם ותוכלו בתיאום עם הספא להזמין ארוחה לאורחים- תוכלו לברר זאת מולם כמובן. באותו הערב המתקנים פתוחים לכולם, ישנם מעסים אשר מעניקים טיפולים בזמן מקוצר (כדי שכולם יספיקו) כשבמהלך הערב תוכלו להזמין מנחי סדנאות ואנשי מקצוע להעשרת הערב.

איך אפשר לבחור את העיסוי האולטימטיבי?
אם הנכם בוחרים חבילת טיפולים ליחיד או לזוג, הרי שתוכלו במספר מרכזי ספא גם להאריך ולישון באותו הערב. במקרים אחרים תוכלו לשריין חדר פרטי – תלוי בסוג החבילה שנבחרה. באתרי ספא הנסגרים בשעות הערב, חשוב לברר מהי השעה האחרונה שבה ניתן להגיע כדי לקיים טיפול ואף ליהנות ברוגע מכל מה שהספא מעניק.

מפת אתר | צור קשר