ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא

החורף הוא עונה מפתיעה, הגשם לא בא למרות שאנחנו מחכים לו. וכשהוא כן מגיע, יש סיבה טובה לחגוג. ואיך חוגגים את החורף? באוירה קסומה לאור נרות, מוסיקה מרגיעה מלבד הגשם המתופף על החלון ואנחנו מוגנים ותחת ידיו של מעסה טוב. ואם זה בשניים או ביחד עם חברים- אפשר להפוך את זה לבילוי חורף ממש. ואם כבר נמצאים בספא, רצוי לקחת חבילות ספא מפנקות שאיתן אתם יכולים להתפנק גם יום שלם.

חבילות ספא מפנקות
זאת יכולה להיות מתנה מפוארת או תכנון קבוצתי, או אפילו גיחה קצרה אל מקום של ספא. קרוב או רחוק – תוכלו לעשות מזה פינוק לכל היום. ביום שבת או ביום חול, במנוחה מהעבודה או דווקא בשבוע הכי קשה שבו. מתי שתחליטו תמיד יהיה הזמן הנכון כי חשוב לתת לגוף לנוח, לזרום ולהיפתח מהחסימות היום- יומיות שישנן בגופנו, ולתת לזה ללכת. בעידן שבו מכוני ספא נפתחים כמו פטריות לאחר הגשם, תוכלו היום לשמוע על כל מיני גימיקים שתפקידם למשוך אתכם, ואתם יכולים פשוט לקחת את ההצעות בשתי ידיים ולהפוך את זה לבילוי. זה לעולם לא יקר מדי כשמדובר בכם, או בזמן איכות עם המשפחה, בני הזוג או החברים. כל מה שאתם צריכים זה לפנות זמן של שעה וחצי לפחות לבילוי הזה, וזה יכול רק להמשיך.

רעננות שנמשכת זמן
אם אתם חושבים שזה פינוק של שעה וחצי וזהו, אתם טועים. המטרה של העיסוי היא להשפיע על אורח החיים שלכם ולשחרר את גופכם לפרק הזמן המקסימלי עד לכיווץ הבא. האפקט יכול להשאר גם ימים, לכן רצוי שלא לתכנן פעילות גופנית מיד לאחר מכן, אלא פשוט לנוח ולתת לנעימות להתפשט בגופכם.

מפת אתר | צור קשר