ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לבני זוג

סוף השבוע מבצבץ בפתח ואתם תרים אחר בילויים חדשים. אחרי שהלכתם לים, ביליתם בטן- גב או במשחקי שש- בש ומטקות ואולי אפילו ביליתם בקניון ליד הבית כדי לפצות את עצמכם על כל השבוע. אחרי הכל, סוף שבוע שנועד למנוחה אינו מספיק לכל המטלות שקצבתם לעצמכם, ומיום מנוחה הוא הופך ליום של הספקים. מה יבטיח את המנוחה הגדולה בסוף השבוע? יש דברים שצריך לקבוע להם מסגרת קבועה, כמו זמן לעצמך וזמן לבן – הזוג, אחרת אלו מתמסמסים בתוך הסימפוניה הבלתי גמורה של סוף השבוע.

ספא לבני זוג
בילוי בספא לבני זוג הוא האלטרנטיבה המועדפת לכל עונה. בקיץ- המקום הממוזג המוצף ניחוחות של ניקיון ורוגע, בעוד מוסיקה רגועה מתנגנת באויר ואור הנרות מטהר את האויר וממקד אותנו בעצמנו, ובחורף – זה כמו להרגיש ברחם, כשהמעסה שוקד על "טיפול עשרת אלפים" לגופכם שהתכווץ מהקור. אין יותר רומנטי מלקחת את בני הזוג לספא, בין אם הפתעתם אותם בזאת ובין אם לא. הדבר הכי רומנטי לעשותו הוא להזמין חבילת ספא לבני זוג ללא כל סיבה מיוחדת, אלא רק משום שחשוב לכם להיות איתם או לעשות זאת ביחד איתם ולהעביר חויה מרעננת ומפנקת ביחד. תוכלו לקחת חבילת טיפולים הכוללת ג´קוזי וחדר פרטי, ובהמשך גם ארוחה לבחירתכם. כוסות היין יחכו לכם ליד הג´קוזי בטמפרטורת הגוף, והזמן נוזל מן הידיים באוירה זו.

מה ניתן לקבל בחבילות ספא לבני זוג?
חבילות ספא לבני זוג כוללות טיפולי עיסוי על פי בקשת כל אחד ואחת מהמטופלים. לאחר מכן – תהיינה תוספות על- פי בחירה. ג´קוזי, סאונה וכל אחת מהאפשרויות הנוספות שהספא מציע. לאחר מכן מומלץ לנוח בחדר הפרטי, שכן אז אתם בחופשה אמיתית שיש בה מנוחה לגוף ולנפש.
מפת אתר | צור קשר