ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מתנה

אחת המתנות הנפלאות ביותר שאנחנו יכולים להעניק לעצמנו זו תשומת לב. תשומת לב מרגיעה אותנו ונותנת לנו הרפיה נפשית ומרגוע, תחושה של התקדמות ושליטה. אם אתם רוצים להעניק מתנה למישהו שאתם אוהבים וזה יכול להיות גם אתם, תוכלו לעשות זאת בצורה של פינוקי גוף שממילא מתחבר לנפש. אחד הרעיונות הגאוניים ביותר זה להעניק שובר ספא מתנה, שמקבל המתנה יוכל להשתמש בו בזמנו הנבחר.

מה אפשר לכלול בחבילת ספא מתנה?
ישנו מבחר עצום של חבילות ספא מפנקות שאותן תוכלו להעניק או שמקבל המתנה יכול להשתמש בהן. גם אם אתם קונים לו עיסוי והוא יאווה בחבילה, יוכל לעשות זאת בתוספת כספית. מצד שני, למה שלא לפנק אותו עד הסוף? כשכבר מפנים את הזמן ללכת לספא, גם שעה או שעתיים נוספות ואפילו ליל מנוחה שלם יכול להיות יעיל לאחר טיפול ולעזור לגוף לחזור להיות באיתנו. חבילות ספא כוללות את העיסויים המרגיעים ואת אלו שנועדו לשחרר את השרירים. לכל עיסוי ישנו מטפל שונה ומומלץ לתאם זאת מראש ולא עם ההגעה לספא. מעבר לעיסוי תוכלו לקבל טיפול משלים כמו עיסוי קרקפת, טיפול קצוות (עיסוי גפיים), טיפולי פנים ועוד על- פי בחירה. בזמן הנותר מתקני הספא ישרתו אתכם לאורך הביקור – כאשר ברוב הפעמים הג´קוזי נמצא בחדר הפרטי שבו אתם שוהים.

תוכלו אפילו להשאיר בספא מתנה לחבר!
אם החבר או החברה חוגגים אירוע ואתם מעוניינים להעניק להם מתנה בהזדמנות קסומה, צוות הספא יירתם עבורכם ויוכל להניח את המתנה בחדר עוד לפני שנכנסים אליו. זה יכול להיות בלונים, טבעת, זר פרחים, עוגה או מיטה מקושטת. תוכלו להצטרף אל  החבר הנופש, ואף לאכול איתו ארוחת צהריים בהזמנה מראש.
מפת אתר | צור קשר