ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בשניים

ספא מתאים לכל עונה, בכל שלב של היום, ובכל מקום – רצוי במקום אקזוטי להעשרת החוויה. כשמדובר בחוויה לשניים, הדבר הראשון שתוכלו לחשוב עליו שמשלב בתוכו אוכל, פינוק לגוף ולנפש, חוויה נעימה ואפקט שנשאר גם זמן מה אחר – כך זה ספא בשניים. גם מי שאינו אוהב מגע טיפולי יכול ליהנות מכך באמצעות טבילה במים וטיפול ארומתרפי, וליהנות עם בן הזוג ככל שיש מתקני ספא רבים והחבילה כוללת את החוויה המלאה. כדי ליהנות ביחד ישנן חבילות ספא רבות, ניתן לומר שמחכים לכם אין סוף שילובים של טיפולים בספא, לכם נותר רק לבחור את הקומבינציה הנכונה.

ישירו לכם המים כי הספא הוא שיר לשניים...
לא צריך לחכות לעונה הנכונה או ליום נישואין. תוכלו ליהנות ממה שהספא מציע גם באמצע השבוע לאחר רצף מתיש של אירועים וחוויות או עבודות, ותוכלו לעשות זאת לפני או אחרי החגים ובשבתות. מחירי ספא לזוגות משתנים על פי הרכב החבילה,וכדי לדעת אילו חבילות ממתינות לכם לקבלת הפינוק, תוכלו למצוא ברשת האינטרנט באתר של הספא או להתקשר אל הספא. תוך כדי התקשרות לספא תוכלו לשמוע על מבצעים ומחירים זולים של הרגע האחרון, כמו בכל מקום. מה שחשוב בכל מקרה, זה לתאם את הגעתכם לספא כדי לדעת מה שעות הפתיחה ולתאם מול מעסה מקצועי לטיפול המיוחד שאותו בחרתם.

כמו צימר רומנטי, רק מפנק
כשכל אחד מכם מקבל טיפול מרגיע שפותח את נתיבי האנרגיה והופך אותנו לאנשים נוחים ו"טובים" יותר, זהו שלב שעשוי לקרב אותנו יותר לבני הזוג – האוירה הנטווית לאט לאט בספא מעניקה תחושה של אינטימיות בין הצללים המרקדים של הנרות. כדי להרגיש את החופש ואת הבילוי הזוגי יחד, ספא בשניים הוא בילוי אולטימטיבי לזוגות בין אם חוגגים אירוע מיוחד ואפילו בכל יום רגיל ללא סיבה מיוחדת.
מפת אתר | צור קשר