ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי ספא

ספא הוא שם כולל לרפואת הגוף האלטרנטיבית בדרך העיסוי ומשיחת משחות, אולם השם הזה נגזר מטיפולי מים שהיו נעשים ליד עיירה שבדית בשם "ספא" לפני זמן רב. כיום, המים ממשיכים להוות מרכיב מרגיע ולפעמים לחלק מן הטיפול. מי שמגיע לטיפולי ספא יכול לבחור להכנס לאמבט מלחים או אמבט שמנים מפנק, ולתת להם לרפא את הגוף. במרכז הספא תוכלו ליהנות מכל עיסוי בנפרד, שכן ישנה רשימה ארוכה של טיפולי ספא שנלקטו מכל העולם והתרכזו במקום אחד, אז למי אכפת אם כבר לא משתמשים יותר במים כמקור העיקרי לטיפול?

אילו סוגי טיפולי ספא קיימים?
בכל טיפול ספא ישנו מגע, והוא מחולק על פי מטרות טיפול: המרצת זרם הדם ופתיחת נתיבי אנרגיה בגוף, כולל במפרקים העייפים, שחרור השרירים המכווצים (מקוצרים בלשון המקצועית), וכן להעניק הרגשה טובה באמצעות חושים קדומים המעוררים אינסטינקטים הטבועים בנו – טיפול ארומתרפי. את הטיפול במגע ניתן לערוך בטכניקות לישה, חיכוך, ניעור, מתיחה, לחיצה, תפיסה ועוד – כל פעולה בהתאם למסורת הנהוגה באותו סוג עיסוי. העיסויים הקלאסיים הם עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי הודי – איורוודה, עיסוי משולב, עיסוי צוואר – כתפיים, עיסוי באבנים חמות – עיסוי אינדיאני, טווינה, עיסוי לנשים בהיריון ועוד. כל אותם הטיפולים נעשים בחדר סגור עם מוסיקה רוגעת להשלמת האוירה, ריחות נעימים של מוצרי ספא ולאור נרות.

עוצמת המגע שבטיפולים
כידוע, טיפולי ספא הם הטיפולים שנחשבים לטיפולי גוף- נפש. יש להם השפעה על הנפש ולהיפך. שחרור שרירים גורם למפרקים לשחרר את הרעלים שהיו אגורים בהם, ולפיכך גם הנפש אמורה להרגיש את אותה ההקלה. החומרים שמסתובבים עם זרם הדם מגיעים לייעודם וניתן לומר שכך גם ניתן לשנות את מצב הרוח פלאים.
מפת אתר | צור קשר