ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

בילוי זוגי

אתרי הספא תפסו תאוצה גדולה בארץ ובעולם והפכו לבילוי הזוגי המושלם. בילוי לזוגות בספא הפך להיות אחת האטרקציות הגדולות ואחד מהרעיונות הראשונים שיעלו בראשו של בן זוג שרוצה לפנק את חברתו ליום הולדתה. זוג יכול לבלות סוף שבוע מענג ומרגיע באתר ספא לכבוד יום ההולדת, לכבוד חג האהבה, לכבוד קידום בעבודה, לכבוד אירוסין, חתונה או כל אירוע משמח אחר. הבילוי הזוגי מאפשר לבני הזוג ליהנות מאווירה שקטה ומפנקת שלא תמיד ניתן למצוא אותה בחיי היומיום, לנהל שיחות שקטות ורגועות ללא לחצים וללא עצבים, ולגשר על בעיות ופערים בתקשורת.

עיסויים בספא – הבילוי המושלם לזוג
אחת מהאטרקציות המרכזיות בספא והמחשבה הראשונה שעולה לראש כשאומרים את המילה "ספא" הוא העיסויים המענגים. עיסוי בספא יינתן ע"י הידיים המקצועיות ביותר, אנשים בעלי מיומנות, שעברו הכשרות וקורסים בתחום העיסוי שלהם. קיימים סוגים רבים של עיסויים שמוענקים ללקוחות הספא, חלק מהם מטרת רפואית והם מכונים עיסויים תראפיים וחלק מהם עיסויים שנועדו יותר לנפש ולשחרור לחצים והם מכונים עיסויים הומואופטיים. כחלק מהעיסויים הנפלאים אותם בני הזוגי יכולים ליהנות בספא ניתן למנות: רפלקסולוגיה, עיסוי סיני, עיסוי תאילנדי, עיסוי אבנים חמות, עיסוי שבדי, שיאצו, עיסוי פנים, עיסוי לאישה בהריון, עיסוי משולב, עיסוי טורקי ועוד.

בילוי לזוג במתקני הספא
סוף שבוע בספא לא יכול לאכזב אף אחד מבני הזוג. אף אחד לא יגיד לא לכמה ימים של רגיעה, התנתקות ושבירת השגרה. הספא, מלבד העיסויים הנפלאים שבני הזוג יכולים לעשות אחד ליד השני באותו החדר, מציע גם אטרקציות נוספות. מתקני הספא כוללים בריכה רחבת ידיים בה ניתן לטבול כמעט בכל שעות היום וליהנות מישיבה ממושכת ליד הבריכה, הסאונה מנטרלת את כל הרעלים מהגוף, החמאם הטורקי הנפלא והג´קוזי שמהווה את הסיום המושלם לסוף שבוע מושלם בספא.

מפת אתר | צור קשר