ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא במבצע

כל אחד היה רוצה פסק זמן לעצמו, כזה שיוכל לעצור, להרגיש את קצב נשימותיו, להתרפק על הביקור בספא וליהנות מכך גם ביום שלמחרת. אז מה בעצם עוצר אותנו מכך? האחד לא מוצא את הזמן – בין העבודה ללימודים בזמן הפנוי שלו עושה סידורים בבית ומחוץ, השני לא מעוניין להוציא "סכומי כסף" על פינוק שכזה, השלישי רואה בפסק הזמן בכלל מותרות שלא מגיעות לו (ובקצב הזה בעצם הוא זקוק לכך בדחיפות!). 

איך למצוא חבילות ספא במבצע?
אם הייתם שואלים את כל אחד מאלו מה היה יכול להוביל אותם לפסק זמן נינוח שיכול להחזיר לעצמם את השלווה הנפשית בפחות מחצי יום, היו עונים שהצעה אטרקטיבית במיוחד הייתה יכולה אולי להניע אותם לכיוון הספא. הבילוי בספא במקרה הזה לעתים נחוץ אף יותר מהבילוי בבית משום שהבילוי בספא עשיר יותר ומאפשר התחברות לגוף ולנפש באמצעים שונים. מתחיל דרך המגע שבעיסוי, ממשיך בטבילה בג´קוזי, באמבט שמנים או באמבט מלחים וממשיך בשאר המתקנים המיוחדים: סאונה, בריכה, בר חמצן ועוד. היות ולכל אחד מגיעה ההזדמנות ליהנות, ניתן למצוא גם טיפולים וחבילות ספא במבצע אשר מותאמים על פי יכולות הלקוח. התחרותיות לא קטנה בתחום ומכאן שניתן לקבל יותר טיפולים ובאיכות יותר טובה, מול מחיר נמוך יחסית.

מה המחיר כולל?
ישנן אין סוף חבילות, וביניהן עיסויים שונים – עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק, איורוודה, אבנים חמות ועוד. במסגרת החבילה המוצעת תוכלו לקבל את הטיפולים יחד – בזוג, טיפול בארבע ידיים, שהייה בג´קוזי, אמבטים למיניהם ועוד. באתרי ספא ישנן אטרקציות שונות שכדאי לברר עליהן וישנם מקומות שמותאמים לאנשים שמעדיפים לנוח לאחר העיסוי בחדר פרטי משלהם וללון עד למחרת, כאשר הרוגע והשלווה פושים לאורך הזמן.
מפת אתר | צור קשר