ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ליום האהבה

יום האהבה, שמוכר גם בשם Valentine´s Day, הוא יום של חגיגות האהבה. בני זוג חברים, זוגות נשואים, משפחות ומכרים חוגגים ביום זה במסיבות, ערבים רומנטיים והחלפת מתנות. אחת המתנות המקובלות ביותר בשנים האחרונות שלא תאכזב אף זוג ביום האהבה הוא סוף שבוע בספא.

מדוע כדאי להיות בספא ביום האהבה?
ביום האהבה נוהגים לצאת ולבלות פעמים רבות. כל המסעדות הטובות עמוסות באנשים, המסיבות צפופות מאוד והרחובות הומים באדם. לפעמים, דווקא ביום האהבה, רוצים בני הזוג להתייחד ולהיות זה עם זו בלבד. אתר ספא שקט, רגוע ושליו הוא ההיפך המוחלט מההמולה שאנו רגילים אליה ליום האהבה ומהווה פיתרון מושלם לחגיגת יום האהבה ביחידות ופרטיות. ניתן ליהנות מג´קוזי חם ולשתות כוס יין לאור הירח, ניתן לשכור סוויטה מפנקת ולהזמין ארוחות גורמה עד החדר, ניתן להתענג על מסאג´ זוגי באותו החדר, מיטת עיסוי אחת ליד השנייה וליהנות מעיסוי מפנק במיוחד. שהייה משותפת של בני זוג באתרי ספא הוכיחה כי הרוגע והשלווה שהמקום משרה על בני הזוג מאפשר שיחה מעמיקה ותקשורת טובה ביותר בין בני הזוג תוך גישור על סכסוכים וחילוקי דעות שנתקלים בהם ביום יום.

אטרקציות ביום האהבה בספא
לקראת יום האהבה אתרי הספא השונים מציעים מגוון של הטבות והנחות, מבצעים וחבילות מוזלות. כמו כן קיימים כל מיני אטרקציות שמיועדות אך ורק ליום האהבה. כך למשל יכול בן זוג לקחת את חברתו לאתר ספא ולהדהים אותה שם בסוויטה יפיפייה עם פרחים לטעמה בכל מקום וורדים על המיטה הרכה. כמובן שהאטרקציות שהספא מציע ביום יום מוצעות גם ביום האהבה בשילוב של אווירה רומנטית ונעימה מהרגיל. הדובדבן שבקצפת הוא העיסויים שאתר הספא מציע, בין אם מדובר בעיסוי שבדי, תאילנדי, רפלקסולוגיה, עיסוי פנים, עיסוי קרקפת וכו´.

טיפ קטן שישדרג את הבילוי בספא

הספא כבר ממש מעבר לפינה, ומתחשק לכם להופיע עוד איזו הפתעה שתראה לבן או בת הזוג עד כמה אתם מוקירים את היותם חלק מחייכם?

לא חייבים להפוך הרים וגבעות כדי להוכיח את עוצמת הרגשות. לעתים, דווקא הפתרונות הפשוטים, המוכרים, יש שיגידו הבנאליים והשגרתיים, הם אלו שיעשו את העבודה הטובה ביותר ובמינימום מאמץ.

הפתרונות שתמיד עובדים מעולה, הם מה שכבר מלווה את האדם מזה אלפי שנים - משלוח של פרחים יפהפיים וריחניים. אתם ממש לא חייבים להגיע עד המשתלה, ואפילו לא צריכים להתקשר! כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אתרים שמאפשרים לבצע הזמנה אונליין ולבחור במדויק את הזר, ואפילו לשדרג עם מגוון דברי מתיקה, כרטיסי ברכה מרגשים ושלל קישוטים נוספים.

זוהי דרך מעולה לפתוח את היום בהפתעה גדולה. זכרו שלא משנה עד כמה תשקיעו בספא או בכל מתנה אחרת, ברגע שבו תכניסו ניואנס קטן של נימה אישית, הרי שזה יעשה את כל ההבדל עבור מקבל/ת המתנה.

מפת אתר | צור קשר