ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מקום למסיבת רווקים

נהוג לחשוב כי שהייה בספא בקבוצה מיועדת רק לבנות אך זו מחשבה שגויה בעליל – גם בנים יכולים ליהנות מהספא והספא יכול להוות מקום מושלם למסיבת רווקים. מסיבת רווקים בספא בזו אחת האטרקציות הנדרשות ביותר בימינו. מאוד קל לתכנן מסיבת רווקים בספא שכן חוץ מהחברים הטובים והזמנת חדרים אין יותר מדי מה לארגן. הקסם המיוחד של מסיבת הרווקים מאפשר הנאה אולטימטיבית תוך הנאה מאטרקציות הספא השונות המוצעות לרווקים.

אילו אטרקציות קיימות למסיבת רווקים בספא?
עבור מסיבות רווקים קיימות חבילות מיוחדות שמאפשרת שילוב של הנאה, אוכל, עיסויים, בריכות, ג´קוזי, סאונות, חדרים מפנקים – הכל בחבילה אחת משתלמת. חשוב להתחשב בקהל המוזמנים כאשר מתכננים מסיבת רווקים בספא – האם מדובר באירוע אינטימי של כמה חברים טובים? האם מזמינים הרבה רווקים? האם חלק מהרווקים במסיבה לא רווקים ולא יוכלו לקחת חלק בכל אירוע שיהיה במסיבת הרווקים? חשוב מאוד להתחשב בכולם בכדי ליצור הנאה משותפת תוך מרכוז הרווק שחוגג אל ימיו האחרונים ברווקות.

חבילת ספא למסיבת רווקים
כל אחד יכול למצוא במתחם הספא את מה שקורץ לו ומה שהוא נהנה ממנו. אתר הספא מציע בריכה רחבת ידיים שתמיד תהווה אטרקציה לחבורה של גברים, כמו כן ג´קוזי מפנק שבו אפשר לשבת, לצחוק ולהירגע. כמובן שהדובדבן שבקצפת – המסאג´ים והעיסויים – מוענקים בחבילות הספא למסיבות רווקים. כל משתתף יוכל לבחור את העיסוי לבחירתו – גברים רבים יאהבו עיסוי תאילנדי, או לחלופין עיסוי שבדי. אלו מהם שלא נהנים ממסאג´ יוכלו לעשות ריצה משחררת, ליהנות משתייה חופשית כל היום, או לנקות את כל הרעלים מגופם בסאונה המפנקת. חשוב להתעדכן כל פעם במבצעים ובחבילות הספא המוצעות שכן המחירים משתנים ולעיתים קרובות יש דילים משתלמים במיוחד.

מפת אתר | צור קשר