ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לחברות

הדבר הטוב ביותר שיש שתוכלו להעניק לעובדים שלכם כמחוות תודה על מסירותם וכן ליום כיף בספא מפנק, זה כמובן בילוי בספא. כשאתם שוקלים איזה מקום ניתן לשכור כדי להבטיח ערב אינטימי ושלו לכל העובדים, במקום להתנהל בחוץ עם עוד בר בי קיו, או לשריין בית של עובד כשכל המוזמנים נכנסים אליו בדוחק. עליכם לחשוב על פתרון יצירתי, שגם העובדים יוכלו ליהנות ממנו כמעט כמו מסיבה, ואפילו אם אין סיבה למסיבה. ניתן למצוא מרכזי ספא בכל אזור בארץ – על כן ישנה אופציה ללכת לקרוב ביותר, או להרחיק ליום בילוי קבוצתי.

אילו פינוקים ואטרקציות יחכו לעובדים?
נתחיל מהסיבה האמיתית שפיתתה אותנו לבוא היישר לפה: מובטח לנו בילוי נוח, שלא מצריך אותנו להיות לבד – ולהיפך, פשוט לקבל תפנוק אחד גדול. מי היה מסרב לטיפול רפלקסולוגיה גם בתור דוגמית קטנה? עיסוי שבדי קלאסי או שיאצו? ניתן להזמין את כל אלו דרך הספא, לטיפול מלא או מקוצר. לבד מעיסוי, אוצרות הספא עומדים בפני המגיעים: המקלחות, הג´קוזי, הנוף הפונה לים ועוד שאר אטרקציות מיוחדות. כפעילות מיוחדת ניתן להזמין סדנה אל המקום שסגור רק לנו, משהו מקרב לבבות כמו סדנת ציור אינטואיטיבי, מדיטציה, או שאר תורות למיניהן, תרפיה בצחוק, משחקי חברה ועוד. אם ברצונכם להזמין ארוחה קולינרית מהספא , ניתן להתייעץ עם צוות המקום ולמצוא את הסידור המתאים.

להניח לרגע את העבודה בצד
הנה עוד יום חול שלא "מתבזבז" בעבודה, בניסיון לחיפוש חניה, במפגש עם אנשים מוכרים ובשיחות קבועות. הנה יום שובר שגרה – יום כיף לחברות כפי שהייתם רוצים שהמנהל שלכם יפרגן לכם. אז במידה ורעיון של יום גיבוש יעלה בין האנשים בעבודה, אתם כבר יודעים מה אתם רוצים...
מפת אתר | צור קשר