ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא למבוגרים

אתרי הספא מהווים מקום מפלט מעולה גם לקהל המבוגר ואפילו לקהל הקשישים. הייחודיות הנפלאה של אתרי ספא היא במגוון הגילאים שהם יכולים לקלוט והאטרקציות שזהות לטווח גילאים רחב במיוחד. על פי רוב ילדים צעירים לא ימצאו את מקומם בספא אבל זוגות צעירים בהחלט יתפנקו על כל האטרקציות שהספא מציע. כמו כן זוגות מבוגרים שרוצים לקחת חופש משגרת יומם ואף אנשים קשישים ובגילאי הזהב יכולים להגיע לאתר הספא וליהנות ממגוון הפעילויות שהספא מציע.

למה מיועד ספא למבוגרים?
אנו יכולים להסתכל על המונח מבוגרים בכמה מובנים – זוג מבוגר מעל גיל 40 , למשל, או לחילופין מבוגרים בגיל הזהב – קשישים. כך או כך לשני קהלי יעד אלו הספא מהווה מענה מושלם. בעבר היה חשש באתרי הספא לארח אנשים מבוגרים במיוחד מתוך לחץ כי העיסויים והטיפולים שעוברים יעלו את לחץ הדם בעקבות מצב השכיבה והטיפול והדופק שעולה. עם זאת, כיום הגישה היא שונה לחלוטין. העיסויים הרבים שמוצעים באתרי הספא מסייעים לקשישים מבחינה רפואית. ידיים מיומנות המטפלות באדם מבוגר יידעו באילו נקודות ללחוץ, כמה לחץ להפעיל, אלו סוגי עיסויים מומלצים לקהל יעד זה. האווירה הנינוחה ואופן הטיפול מסייעים לקהל הקשיש ובני גיל הזהב בשחרור שרירים, בגמישות התנועה, בהמרצת הדם וחיזוק השרירים. רק מעסים מקצועיים יוכלו להעביר לקהל הקשיש עיסויים שכן צריך להתנהג בזהירות יתרה עם אוכלוסייה זו ולתת את העיסוי המקצועי הטוב ביותר. מדובר לא פעם יותר בעיסויים רפואיים מאשר עיסויים מפנקים-הוליסטיים, אך אין ספק שלעיסוי יש גם השפעות נפשיות.

אילו אטרקציות מציע הספא למבוגרים?
מלבד עיסויים מציע הספא מגוון רחב של אטרקציות שמבוגרים יכולים ליהנות ממנה , כאשר האטרקציה העיקרית היא – הניתוק. התנתקות מהילדים, מהמשפחה, ממקום המגורים יכול לרענן את החיים קצת ולשבור שגרה. כמו כן הספא מציעה סאונה לשיפור עור הגוף והוצאת רעלים מהגוף, שחייה בבריכה ושמירה על כושר, חדרים וסוויטות מפנקות במיוחד וארוחות מעולות.

מפת אתר | צור קשר