ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא באיזור המרכז

אזור המרכז לא פעם מעלה אסוציאציה של איזור הומה, צפוף, מלא עשן, מלא לחצים, פקקי תנועה, עצבים. אך גם לתושבי המרכז מגיע להירגע, למצוא קצת שקט פיזי ונפשי כאחד. ספא באיזור המרכז הוא הפיתרון המושלם עבור תושבי תל אביב וגוש דן ככלל. ספא באיזור המרכז מאפשר גם לאנשי העסקים שעובדים כל היום ומבלים את מרבית יומם במשרד לצאת להפסקת צהריים ארוכה, לקבל עיסוי מפנק ולהגיע חזרה לעבודה בכוחות מחודשים.

אילו אטרקציות עיקריות יש לספא באיזור המרכז?
אתרי הספא באיזור המרכז מתאפיינים במגוון רחב מאוד של עיסויים – זו המומחיות של אתרי הספא במרכז. מכיוון שלקוחות רבים באתרי הספא במרכז מגיעים לשהיות קצרות, לטיפול ספציפי ולא בהכרח לנופש או סוף שבוע, מתאימים עצמם מכוני הספא לדרישות הלקוחות. צוות המעסים יהיה לרוב גדול מאיזורים אחרים בארץ ויכלול מעסים שמתמחים כל אחד במס´ עיסויים. כך למשל יהיה מס´ רב של מעסים בתחום העיסוי התאילנדי, מעסות בעיסוי שמנים, מטפלות בשיטת רפלקסולוגיה וכו´. כמו כן קיימות האטרקציות הרגילות והבסיסיות של אתר ספא – בריכה ענקית ומפנקת, לעיתים מקורה ולעיתים בשמש החמימה. סאונה, חמאם טורקי, ג´קוזי לטבילה רומנטית וכו´.

כיצד אמצא ספא באיזור המרכז?
אתרי הספא במרכז הם רבים ומגוונים. אוכלוסיית המרכז יודעת לעבוד קשה מצד אחד, שעות רבות על הרגליים או בתוך הקובייה המשרדית, אך מצד שני יודעים גם איך להתפנק – מה שהביא לדרישה גדולה יותר באתרי ספא ולהתפתחות ענפה בנושא. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאינטרנט ולחפש את הלוקיישן שהכי מתאים לך. אתרי הספא מציעים חבילות ומבצעים מפנקים, דילים משתלמים לזוגות, שוברי הנחה ומתנות ספא לזוגות מאורסים, יום נישואין או כל מאורע משמח אחר.

מפת אתר | צור קשר