ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום גיבוש בספא

יום גיבוש הוא הזמן שלכם לעשות נוסטלגיה. בדרך כלל יש מישהו מרכזי שאחראי על הפעילות הקבוצתית, והוא האיש שעומד במרכז העניינים. הפעילות האפקטיבית ביותר היא זו שיצרה כמה שיותר קשרים במהלך הבילוי הזה או בזכותו. המשימה החשובה הזו בעלת חשיבות רבה וערך נוסף למעלה מכך שמדובר בבילוי גרידא. מדובר באפשרות לשיפור הכימיה בין עובדים, ליצירת קשרים לעתיד שיכולים להיות לעזר רב. בילוי בספא הופך את היום כיף לחברות לבילוי האולטימטיבי שניתן למצוא עבד העובדים.

להרים את הכפפה, ליהנות ביחד
יש לכם כעת הזדמנות ליהנות על חשבון החברה או בהנחה עקב "טיפול קבוצתי": כמה זמן אמרתם לעצמכם שאתם חייבים פינוק אולם לא ניתן לעשות זאת על חשבון זמן העבודה שלכם או הסידורים? עתה תוכלו לזמן לעצמכם יום פינוק בספא וליהנות מכל העולמות. יום גיבוש כולל פינוקי ספא – עיסויים על פי בקשה ולפי העדפה ותיאום מראש, השתכשכות בג´קוזי וכיף גדול במתקנים הנוספים שהספא מציע לכם. ניתן להוסיף, לקבוצה שמעוניינת אטרקציה נוספת לבילוי שמוזמנת על ידי בעלי האירוע, כמו למשל סדנה או הופעה, שתיעשה במתחם המרכזי של הספא. לאורך כל היום מוגשים פינוקים ונשנושים, כולל פינת קפה. מוקדי הבילוי השונים משמשים מקום שבו ריכוז האנשים נמצא ויוצר באופן שבו כמעט לא ניתן להרגיש קהילה טבעית הנרקמת מתוך מצב הרוח הטוב שנבנה באמצעות אותה האוירה והפינוק.

איך למצוא ספא במחיר טוב?
כל אירוע שבו מעורבים הרבה אנשים יכול להוזיל את העלויות וכך גם כאן. העניין הוא שיש להתייחס גם לזמני הטיפול – האם הם מתקצרים בהתאם כדי "להספיק את כולם"? העניין הוא להזמין יום כיף בספא במרכז במחיר שיהיה שווה נפש לכולם, ומתאים בגודלו לכולם.
מפת אתר | צור קשר