ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לנשים בהריון

העומס על אישה בהריון יכול להיות קשה ומתיש. השינויים ההורמונליים העוברים על גופה של האישה ההריונית משפיעים על מצב רוחה, גורמים לתנודות תדירות במצב הרוח שלה ולעיתים מובילים לתשישות נפשית וגופנית, בעקבות המעברים התכופים מקיצוניות אחת לקיצוניות אחרת. בנוסף לכל השינויים הללו, האישה ההריונית גם חוויה שינויים פיזיים משמעותיים המכבידים על גופה. הבטן התופחת מקשה על תנועות יומיומיות בנאליות כגון ישיבה, שכיבה ואפילו פעולות פשוטות כמו קשירת שרוכי הנעליים הופכת לפעולה קשה ומסובכת. כמו כן, המשקל העודף המצטבר באזור הבטן גורם לכאבים במקומות שונים בגופה ולהתנפחות הרגליים והקרסוליים. על מנת לעזור במעט בהפגת המתח הנפשי והמעמסה הגופנית הכבדה, רצוי לפנק את ההריונית האהובה עליך ביום מפנק בספא המותאם במיוחד לנשים בהריון.

פינוק הריון
כאמור, בשל מצבה המיוחד והשינויים הגופניים המשפיעים על שיווי המשקל, על הגמישות ועל לחץ הדם הנמוך, אין האישה ההריונית יכולה להנות מכל סוגי המסאג´ הרגילים. בגלל מגבלות מסוימות כגון חוסר היכולת לשכל על הבטן, והאיסור על נגיעה באזורים מסוימים, התאמנו לאישה בהריון עיסוי מיוחד בשילוב שמנים ייחודיים המעושרים בוויטמינים המסייעים בהתחדשות העור. לעיסוי יתרונות רבות בהענקת תחושת רוגע ושלווה. אזור העיסוי מוקף בכריות מפנקות להרגשת נוחות מקסימאלית עבור האישה ההרה ותנוחות העיסוי נבחרו בקפידה כך שימנעו לחץ על הבטן ועל העובר שגדל שבתוכה. המעסה המקצועי והמיומן מוכשר ויודע בדיוק באילו נקודות מותר ללחוץ ובאילו לא.

טוב גם לתינוק
ידוע שמצב רוחה של האם בזמן ההיריון, משפיע באופן ישיר על אופיו ומצבו של העובר שבבטנה. כך שאישה רגועה ושלווה תתרום לבריאותו של תינוקה ויחד יכלו לעבור הריון קל ולידה מוצלחת. יום כיף בספא לאישה בהיריון יתרום למצב רוחה ויעזור לה לעבור את ההיריון בצורה שלווה וטובה. זו המתנה המושלמת שכל אישה הריונית מייחלת לה.
מפת אתר | צור קשר