ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא עם חברה

תמיד רצית לעשות משהו אחר עם החברה הטובה שלך. נמאס לך מכל הבילויים הבנאליים בבתי הקפה והבארים ואת רוצה לגוון קצת את זמן האיכות עם החברות שלך. ספא עם חברה יכול להיות הפתרון המושלם עבורך. מרכזי הספא השונים מציעים מגוון חבילות טיפול המותאמות במיוחד לזוגות שמעוניינים לשכוח קצת מצרוב היומיום ולבלות כמה שעות בפינוק מושלם. טיפולי פנים, מסאז´ים ועיסויים שונים לגוף ולקרקפת, רפלקסולוגיה ופינוקים נוספים כמו ישיבה בסאונה יבשה/רטובה, בילוי והירגעות בג´קוזי ועוד יסדרו לך ולחברה הקרובה יום כיף אמיתי ושונה שישנה ללא היכר את הבילוי השגרתי שלכן.

חברה או חברות
הבילוי הנהדר והמפנק לא חייב להיות זוגי בלבד. חברה אחת או מספר חברות – מרכזי הספא ערוכים לביקורים של מספר מטופלים יחדיו ובו זמנית. ספא עם חברים או חברות גם הוא מהווה פתרון מושלם לבילוי חברתי משותף. לפתוח את היום בשולחן גדול עליו מוגשת ארוחת בוקר בריאה וטעימה יחד עם כל החברים הקרובים נשמע מפתה מאוד, ועוד יותר כשההמשך עומד באותו הרף. הטיפולים המשותפים, המתקנים שנמצאים שם לשירותכם (בריכה, פינות קפה וישיבה למנוחה נוספת), חלוקי המשי ונעלי הבית שילוו אתכם לאורך כל היום הם ללא ספק מספר סיבות טובות לשנות את תרבות הפנאי הרגילה שלכם ושל החברים והחברות.

בוחרים ונהנים
מבצעים לספא זוגי ובקבוצות קיימים במגוון מרכזי ספא ומלונות שונים המציעים את השירות. ניתן לבחור ולהרכיב באופן אישי חבילה ממגוון הטיפולים על פי העדפותיכם האישיות ולקבל את הכל במחיר שווה לכל נפש. במקומות מסוימים תוכלו להמשיך את הפינוק בסוויטה יוקרתית או בחדר זוגי שכולל את כל האטרקציות והאלמנטים שתצטרכו כדי להמשיך את יום הכיף גם לתוך הלילה. כל שנשאר לכם לעשות הוא לבחור היכן ומתי, ולא פחות חשוב – עם מי תרצו לבלות ולהתפנק.

מפת אתר | צור קשר