ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא זוגיות במרכז

לאור נרות מרקדים, בין הצללים שחגים ומכתרים בצורת של קדושה את הרגע שבו מוענק טיפול עיסוי מפנק, הטקס מתחיל. אתם כבר בעיצומו של עיסוי מסאג´  ומלבד להתענג על הרגע, אתם נעים בתחושה מעוררת וצלולה לעבר השלב הבא של הטיפול: עיסוי קרקפת, עיסוי קצוות או כל המשך אחר שתבחרו להשלמת התענוג הצרוף הזה. ומה קורה כשעושים את הטיפול בשניים? כל אחד נהנה באופן אישי מהטיפול שלו, ולאחר מכן תוכלו לאחד כוחות באזור הג´קוזי, כשלצידכם כוסות יין או שמפניה.

האהוב, העיצוב והשילוב
כשאתם בשניים, אפשר להרגיש את החוויה. ככה זה כשיש לך עם מי לחלוק אותה. החוויה הרבה יותר עוצמתית כשמדברים עליה עם מישהו, כשחולקים אותה.  והנה אתם כאן ביחד, לזמן קצוב של שעות ספורות, מול מדורת השבט המימית המרגיעה. אין מילים לתאר את העוצמה של הרגע כמו שיום פינוק בספא יכול להעניק. אתם בוודאי תוהים איך ניתן להעביר יום שלם באופן שונה לגמרי מהסחרחרה המוכרת שמקיפה אתכם ביום- יום. ובכן, תתפלאו להרגיש כמה קל זה להתמכר ולהתמסר לעובדה שמישהו מפנק אותך כאילו אתה הוא כוכב הספא היחיד שקיים בעולם. כשהעניין הופך לרומנטי ולזוגי, השהות במקום הופכת לנעימה עוד יותר ומעניינת, וכשנהנים- הזמן חולף ביעף

איך לבחור את הטיפול המתאים לי?
נכון, אפשר לבקש לעשות את הטיפול באותו חדר עם בן הזוג, אולם זה לא אומר שדווקא תקבלו את אותו הטיפול. אתם מתאמים עם צוות הספא מבעוד מועד את הטיפול המתאים לכם. במידה ואם אתם סובלים ממיחושים מסוימים או מכאבים – יש לעדכן לפני הטיפול לצורך התאמת טיפול ושיפור המצב הקיים מחד, ומצד שני כדי שלא לגעת אם זה מהווה נקודה רגישה ובעייתית.
מפת אתר | צור קשר